eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEuronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<) › Re: Karty - ogolnie [ bylo: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)]
  • Data: 2003-01-12 21:05:17
    Temat: Re: Karty - ogolnie [ bylo: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)]
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości
    news:avsg68$an2$1@foka.acn.pl...

    > Ale nie jest wiążąca prawnie.

    Regulamin czy oferta? Mam wrazenie, ze jestno i drugie jest wazne, choc
    kiedys od pracownika firmy Rywina dowiedzialem sie, ze 'regulamin jest dla
    klientow' i nie obowiazuje firmy ;). Coz, ponoc ryba psuje sie od glowy...

    > W punkcie juz przytaczanym wylaczona jest odpowiedzialnosc banku w
    przypadku
    > odmowy honorowania przez bankomat. Kazdy bankomat.

    Wloz karte do bankomatu obslugujacego tylko MC, wtedy sie dowiesz co to jest
    odmowa honorowania.

    Maciej