  • 1. Data: 2003-01-12 11:44:28
    Temat: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)
    Od: m...@o...pl

    Wypłacam 5 dych z bankomatu Euronetu na dworcu w Szczecinie Głównym a tu
    komunikat "Twoja ostatnia transakcja została anulowana" (albo: unieważniona).
    Ki diabeł? Próbuję 2x - nic. 3x - nic. PIN dobry. Kasa jest. Podchodzi 2 facet -
    nic. Klnie. Nerwówka. Za 10 min. pociąg. Gotówką mam 10 zeta. 2 ATMu na dworcu
    nie ma. Nawet nie mogę zapłacić prowizji (2,5% z 50+2,5=3,75 - nie z mojej
    winy).
    Wsiadłem w pociąg bez biletu i jadę "na gapę". Kontrola. Wyjaśniam, pokazuję
    kartę, tłumaczę. Równie dobrze mógłbym mówić o dynastii Ming w Chinach.
    Konduktor mnie spisuje za jazdę "na gapę" i wypisuje mandat!! Żeby było
    śmieszniej jechałem z przesiadką i w Stargardzie wypłaciłem kasę z prowizją
    3,75 i kupiłem bilet od Szczecina czyli na całą trasę. Dziękuję Euronecie!!
    Będę pisał przez dwa lata odwołania i zażalenia, pekap będzie mnie straszył
    komornikiem, sprawa pójdzie do sądu, za trzy lata będę miał rozprawę, potem
    odwołania, apelacje, kasacje, powoływanie ekspertów, przesłuchania
    euronetowców - rewelka. Bo ja k... jasna nie mam nic innego do roboty!!!!

    Jestem wk...y!!!

    Maciej Psyk

  • 2. Data: 2003-01-12 12:05:27
    Temat: Re: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Niestety trzeba sie liczyc z takimi sytuacjami i byc na nie przygotowanym.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 3. Data: 2003-01-12 12:09:24
    Od: m...@o...pl

    > Niestety trzeba sie liczyc z takimi sytuacjami i byc na nie przygotowanym.
    > Kazimierz

    Dobre rady - zawsze w cenie. ;-)
    Co proponujesz? Miałem kogoś okraść czy zabić konduktora?
    MP

  • 4. Data: 2003-01-12 12:44:46
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dobre rady - zawsze w cenie. ;-)
    > Co proponujesz? Miałem kogoś okraść czy zabić konduktora?

    Mimo wszystko nosic przy sobie troche wiecej gotowki albo bilety kupowac
    wczesniej.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 5. Data: 2003-01-12 13:07:05
    Od: "Kovalek" <k...@c...nu>

> [...]
    > winy).
    > Wsiadłem w pociąg bez biletu i jadę "na gapę".

    A czy w Szczecine przypadkiem nie ma POSow w kasach biletowych??
    Z tego co pamietam, to ja widzialem nalepki na kasach (Visa Electron,
    Maestro, VISA, MC). Trzeba bylo zaplacic za bilet karta...

    Leszek Kowalski

  • 6. Data: 2003-01-12 13:11:10
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

> [...]
    straszył
    > komornikiem, sprawa pójdzie do sądu, za trzy lata będę miał rozprawę,

    Kasacja ? Chyba za niska suma :-))
    Joker

  • 7. Data: 2003-01-12 13:16:29
    Od: "radmar" <k...@i...pl>

    Oczywiście, że na dworcu głównym można za bilety płacić kartą. Sam tak robię
    ;-)
    Poza tym w sklepiku obok kantoru był kiedyś bankomat Pekao SA - zlikwidowali
    ?!

    Radek

  • 8. Data: 2003-01-12 13:28:55
    Od: Przemek Wrzesinski <p...@n...gazeta.pl>

    Jakiś czas temu, m...@o...pl w wiadomosci
    <1...@n...onet.pl>
    w swoim donosie napisał(a):

> [...]
    >kartę, tłumaczę. Równie dobrze mógłbym mówić o dynastii Ming w Chinach.
    >Konduktor mnie spisuje za jazdę "na gapę" i wypisuje mandat!!

    Trzeba bylo przy wejsciu do pociagu zglosic sie do konduktora i poprosic o
    kredytowy. Konduktor zachowal sie prawidlowo. Zaden bank ani firma
    bankomatowa nie gwarantuje ci, ze z kazdego bankomatu i o kazdej porze
    wyplacisz bez problemu.

    Przemek
    --
    mors(at)morsik(dot)net

  • 9. Data: 2003-01-12 13:37:13
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:1b70.0000033c.3e215af4@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Dobre rady - zawsze w cenie. ;-)
    > Co proponujesz? Miałem kogoś okraść czy zabić konduktora?

    Maciej, po wejsciu do pociagu zglaszasz konduktorowi, ze nie posiadasz
    biletu. Wtedy nie zaplacisz mandatu, tylko oplate za wypisanie biletu w
    pociagu. Jak do Stargardu, to tylko niecale 3 zlote.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-01-12 14:33:16
    Od: "Viacomp" <s...@m...stop.pl>

    > Maciej, po wejsciu do pociagu zglaszasz konduktorowi, ze nie posiadasz
    > biletu. Wtedy nie zaplacisz mandatu, tylko oplate za wypisanie biletu w
    > pociagu. Jak do Stargardu, to tylko niecale 3 zlote.

    przypominam że będąc w pociągu Maciej dalej nie posiadał gotówki - jak
    miałby więc zapłacić konduktorowi za wystawienie biletu w pociągu ?
    Chyba że ominęła mnie jakaś rewolucja w PKP i mają tam przenośne POSy ale to
    raczej mało prawdopodobne

    Jedyny błąd jaki Maciej popełnił jest banalny - majac tak ważną sprawę jak
    wyjazd na głowie NIE POWINIEN wybierać się na dworzec 10 minut przed
    odjazdem, bez gotówki i mając tylko jedną kartę w ręku

    każdy z nas widział już co najmniej kilka razy sytuacje gdy np. cały Euronet
    miał awarie, każdy też pewnie widział awarie poszczególnych bankomatów -

    sorki ale zawsze mam przy sobie troche gotówki - tak poprostu jest
    rozsądniej