  • Data: 2003-01-12 22:08:28
    Temat: Re: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)
    Od: Nicek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Viacomp wrote:

    > Chyba że ominęła mnie jakaś rewolucja w PKP i mają tam przenośne POSy ale to
    > raczej mało prawdopodobne

    A tak na marginesie, to parę lat temu jechałem pociągiem w Belgii. Była
    4 rano, pociąg puściutki i był to chyba jakiś lokalny podmiejski (nie
    wiem bo jechałem tylko dwie stacje - z Anwerpii jakiejśtam, do Antwerpii
    Centralnej). Bez problemu kupiłem bilet u konduktora i zapłaciłem kartą
    Pekao SA (Mastercard). Pamiętam tylko, że jak na dwie stacje to bilet
    był szokująco drogi - chyba 200 BEF. I to nie było żelazko tylko
    terminal elektroniczny.