eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarty PKO B.P nie weryfikują pin przy drugiej próbie? › Re: Karty PKO B.P nie weryfikują pin przy drugiej próbie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Karty PKO B.P nie weryfikują pin przy drugiej próbie?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <p6239c$dhb$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <p63m0p$lpo$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <p63vg2$4l6$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    Date: Thu, 15 Feb 2018 14:51:19 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 14
    Message-ID: <5a859062$0$575$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 91.197.153.32
    X-Trace: 1518702690 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 575 91.197.153.32:7190
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:635535
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-02-15 o 14:39, Dawid Rutkowski pisze:
    > W dniu czwartek, 15 lutego 2018 13:46:59 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    >>> No właśnie - jaki jest więc sens podpisywania karty?
    >>> Żeby ułatwić złodziejowi podrobienie podpisu?
    >> Żeby sprzedawca miał z czym porównać, skoro weryfikacja polegała na tym,
    >> że porównuje się podpis ze slipa z podpisem na karcie.
    > Do d4 taka weryfikacja - szczególnie w sytuacji fraudu.
    > Tak, jak pisałeś - jeśli o fraudzie ma mieć świadczyć to, że podpis na slipie jest
    inny niż na karcie.
    > Kretyńsko bowiem daje złodziejowi do ręki narzędzie ułatwiające kradzież.
    > Żeby do zwalczania fraudu miał mieć sensowne znaczenie taki podpis na slipie, to
    nie powinno być go na karcie, a jedynie w banku - i wtedy można porównywać w wypadku
    reklamacji.

    Ale chodziło o to, żeby za fraud płacił sklep, a nie bank.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1