  • Data: 2018-02-16 02:53:50
    Temat: Re: Karty PKO B.P nie weryfikują pin przy drugiej próbie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 15 Feb 2018 22:54:37 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Owszem. Jeśli do banku przychodzi klient (znany zresztą bankowi)
    > z dowodem osobistym zawierającym jego zdjęcie, to sensownym
    > zabezpieczeniem jest owo zdjęcie oraz fizyczne zabezpieczenia dowodu.
    > Dodatkowo - powinna istnieć i być używana w przypadku ryzykownych
    > operacji baza (państwowa) dokumentów unieważnionych.

    Jest, chyba nawet lepsza, bo BZ cos pisal, ze nie znalazl dowodu w
    bazie - na oko potrzebny nr dowodu, data wydania i moze
    imie i nazwisko.

    > Podpis może być potrzebny bankowi do udowodnienia, że to klient zlecił
    > operację, ale jeśli mamy owego klienta na miejscu, i jeśli wiemy, że
    > jest tym klientem, to porównywanie jego podpisu z czymkolwiek jest
    > absurdalne.

    Ale to juz nie te czasy, gdy Jasnie Pana wszyscy w banku znaja.
    Bank ma tysiace czy miliony klientow, niektorzy nigdy w banku nie
    byli.
    A i techniki produkcji masek coraz lepsze.

    Zaraz - chodzi mi po glowie jakas akcja sprzed kilku lat, gdy ponoc
    ktos sie usilowal podszyc pod bogatego biznesmena.

    J.