  • Data: 2018-02-15 14:38:04
    Temat: Re: Karty PKO B.P nie weryfikują pin przy drugiej próbie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:dcc6be48-d87f-42fd-aea2-1594b783253a@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 15 lutego 2018 13:44:44 UTC+1 użytkownik ń napisał:
> [...]
    >legitymacji orderu dla jaruzela było faxymile podpisu kaczora) -
    >zeskanowane z wzoru podpisu na formularzu dowodowym i wydrukowane na
    >dowodzie.
    >A kartę podpisujesz sam, bez żadnego sprawdzenia i kopii tego podpisu
    >gdziekolwiek.
    >Jakby to miało mieć sens, to albo bank powinien drukować na karcie
    >podpis wg wzoru albo karta nie powinna przychodzić pocztą, tylko
    >dostawałoby się ją do łapy po >podpisaniu w oddziale - i weryfikacji
    >tego przez pracownika banku.
    >Bo inaczej pisanie na niej "not valid until signed" jest głupotką.

    Karta przychodzaca poczta jest zazwyczaj nieaktywna.
    Wlasciciel odbierze, podpisze, aktywuje (np w bankomacie za pomoca
    PIN),

    >Chociaż przejrzałem teraz te, co mam przy sobie (ok. połowy, reszta w
    >domu), i:
    >- visa debit z mBąka nie ma tego napisu ani w PL ani w EN!

    Moze doszli do podobnych wnioskow :-)

    Albo karta "electronic use ony" ... no nie, visa z mbanku tego napisu
    juz nie ma, i wypukla jest.

    >- mc debit platinum z lion's ma w ogóle napisy tylko po angielsku -
    >ale ma "not valid until signed" (a mimo, że to niby karta z idea
    >banku, to ma napisane "this card is issued by egtin noble bank"),
    >- mc debit z orange ma "podpis użytkownika/authorised signature", ale
    >już "not valid until signed" tylko po angielsku,

    MC i VISA z BZWBK tez tylko po angielsku.
    Ale ... moze w GB/USA inne prawo :-)

    >- kredytówki z db i citi mają oba napisy po PL i EN.

    Owszem, ale na obszarze wkleslych cyferek, ledwo czytelny ten napis.
    kredytowka z BZ podobnie.

    J.