  • Data: 2018-02-15 14:28:51
    Temat: Re: Karty PKO B.P nie weryfikują pin przy drugiej próbie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 15.02.2018 o 13:35, Dawid Rutkowski pisze:

    >Teraz w dowodach nie ma podpisu, zresztą chyba nigdy bank nie
    >wymagał, żeby wzór podpisu złożony w banku był zgodny z podpisem w
    >dowodzie.

    Ale moze sprawdzic, czy wnioskujacy o zmiane, potrafi sie podpisac tak
    jak w dowodzie.
    Tzn mogl, bo faktycznie, nie ma.

    >Ale już pisałem o tym, że już X razy zmieniałem podpis w banku, bo
    >się pani w okienku nie zgadzało. Ta procedura jest idiotyczna.

    Ale co w zamian - odcisk palca ?
    Czy rozpoznawanie twarzy ... tylko ze zdjeciem w dowodzie czy z
    zdjeciem w banku ?

    Od pewnego czasu odciski palca moze nie taka glupie ... ale jak sie
    bankowcy dogadaja ?
    Zrobia kopie ze wzoru, przejdzie przez skaner, pieniadze znikna ...
    mamy pana palec na zleceniu.

    J.