  • Data: 2018-02-15 13:51:54
    Temat: Re: Karty PKO B.P nie weryfikują pin przy drugiej próbie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p63thu$2sh$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-02-15 o 13:02, J.F. pisze:

    >To nie jest dowodem tego, że podpis taki był w momencie dokonywanej
    >fraudowanej transakcji.

    No to trzeba uznac wine sprzedawcy za niestaranne sprawdzenie czy
    podpisu nie przerobiono.
    Albo oddac za wszystkie inne transakcje, skoro tamte sklepy nie
    sprawdzily podpisu :-)

    >Teraz już raczej nie, jak było prawnie dawniej, to nie pamiętam, ale
    >przekazy marketingowe "weź ubezpieczenie, BO jak nie, to twoje
    >pieniądze nie będą chronione" bywały.

    No coz, jakos to w USA dziala od pol wieku, i to bez komputerow.
    Dawno dawno temu, w umowie z PKO BP byl zapis "reklamacje będą
    rozpatrywane na ogolnie przyjętych zasadach".
    No to przyjąłem, ze chodzi o zasady z USA, skoro w Polsce to byla cos
    trzecia dostepna karta :)

    Potem sie te zapisy zmienialy, zmienialy ustawy ... i prawde mowiac to
    juz nie wiem jaki jest stan obecny - ubezpieczenie mi chcieli wcisnac
    ostatnio z rok temu, wiec na cos liczyli :-)

    J.