  • 11. Data: 2003-10-30 20:31:51
    Temat: Re: Karty BPH-PBK Premium Club za darmo
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Tia za to bank, mógłby spokojnie umieścić na swojej stronie link do
    > Twojej /strony/ i napisać że masz na wyłączność na informowanie o
    > nowościach w kartach. Na firmowych ciągle ani słowa o bursztynowej.
    > Czekają do 3 listopada czy co ?. TOiP też stary.

    A co cie tak ugryzlo? O nowych kartach juz byla informacja wczesniej, nie
    tylko na tej stronie, wiec nie wiem w czym widzisz problem?!?
    Poczeajmy na oferte - na stronie pojawi sie, jak juz w placowkach beda
    wiedzieli ;)

  • 12. Data: 2003-10-30 22:56:13
    Od: "asd" <d...@o...pl>

    Z najlepszego czyli z samego zrodla. Dodam tylko ze karty sa nieembosowane
    (plaskie) i maja bardzo niskie wymagania (min. 500 zl. dochodu) .Chyba
    niezle !

  • 13. Data: 2003-10-30 23:02:51
    Od: "asd" <d...@o...pl>

    Oprocz kart (infa juz w oddzialach) proponuje po 03-11 spojrzec na salda
    debetowe dla firma. Zaczyna sie robic naprawde ciekawie w BPHPBK :)))
    Bucho

  • 14. Data: 2003-10-30 23:06:34
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    asd napisal/a:
    > Z najlepszego czyli z samego zrodla. Dodam tylko ze karty sa
    > nieembosowane (plaskie) i maja bardzo niskie wymagania (min. 500 zl.

    w takim razie ciekawe, skąd pochodzi info na stronie K. Żwiruka:
    "natomiast Karta Premium Club Silver *wypukłą* kartą organizacji Visa lub
    MasterCard"

    Zbiggy

  • 15. Data: 2003-11-01 10:44:14
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik TeeS napisał:

    > Kurczę, i tak zawsze tankuje na Statoilu.
    > Jeszcze jakby ubezpieczenie było "no liability" to biorę dwie ;-)

    Przecież jest:
    http://www.bphpbk.pl/f.php?i=723&om=menu_main&PHPSES
    SID=ea601a21ed30d3f4483193a31f79fcaf

    pzdr