  • 1. Data: 2003-10-30 08:57:36
    Temat: Bank Zachodni WBK
    Od: "Dawid" <g...@p...fm>

    Jeśli teraz złożę e-wniosek o otwarcie konta studenckiego
    w BZ WBK, to czy powiedzmy tak za 5-6 godzin, mogę
    jechać do placówki podpisać stosowne dokumenty?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-30 09:08:31
    Temat: Re: Bank Zachodni WBK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dawid <g...@p...fm> wrote:
    > Jeśli teraz złożę e-wniosek o otwarcie konta studenckiego
    > w BZ WBK, to czy powiedzmy tak za 5-6 godzin, mogę
    > jechać do placówki podpisać stosowne dokumenty?

    Lepiej od razu jedz do placowki i zaloz rachunek na miejscu :)

  • 3. Data: 2003-10-30 09:12:25
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Lepiej od razu jedz do placowki i zaloz rachunek na miejscu :)

    ....... najlepiej w innym banku ;DDD

  • 4. Data: 2003-10-30 09:13:00
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bnqkln$4en$...@n...onet.pl,
    Witek <j...@c...barg.sv>:

    > ....... najlepiej w innym banku ;DDD

    Popieram :))

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-10-30 10:17:25
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Popieram :))

    Ja też. Z wszystkich banków z jakimi miałam lub mam styczność ten był
    zdecydowanie najgorszy i najdroższy.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-10-30 11:21:02
    Od: w...@o...pl

    > Ja też. Z wszystkich banków z jakimi miałam lub mam styczność ten był
    > zdecydowanie najgorszy i najdroższy.

    Chyba mowisz o normalnym koncie komercyjnym, ktore faktycznie do najtanszych
    nie nalezy, ale poza tym naprawde nie mam do tego banku zadnych zastrzerzen,
    obsluga konta przez internet zalatwia 99% moich potrzeb.
    A w temacie jest zapytanie o konto studenckie, ktore jest bezplatne wiec trudno
    mowic, ze jest to najdrozszy bank.
    Moglbys podac z jakimi bankami miales jeszcze stycznosc skoro mowisz, ze jest
    to najgorszy bank? Ja mialem wczesniej rachunki w PKO BP, Pekao SA, Millenium i
    mBanku. Jak dotad z BZWBK jestem najbardziej zadowolony.

  • 7. Data: 2003-10-30 11:27:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > najtanszych nie nalezy, ale poza tym naprawde nie mam do tego banku
    > zadnych zastrzerzen, obsluga konta przez internet zalatwia 99% moich

    Taa - zrob kilka przelewow elixirem to ci do tych 6 zl dojdzie 2 razy tyle
    ;)

  • 8. Data: 2003-10-30 11:34:35
    Od: w...@o...pl

    > Taa - zrob kilka przelewow elixirem to ci do tych 6 zl dojdzie 2 razy tyle
    > ;)
    Robie srednio ok. 6-7 przelewow w miesiacu, tak sie sklada, ze kilka z nich
    jest za darmo bo rachunki odbiorcow prowadzi BZ WBK, splata KK tez za darmo, a
    reszte przelewow robie tanim przelewem wiec w sumie kosztuje mnie to gora 2 PLN
    miesiecznie...

  • 9. Data: 2003-10-30 11:57:50
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    zastrzerzen,
    > obsluga konta przez internet zalatwia 99% moich potrzeb.

    Ja miałam "normalne" komercyjne, a ta uwaga dotyczy też konta studenckiego.

    > A w temacie jest zapytanie o konto studenckie, ktore jest bezplatne wiec
    trudno
    > mowic, ze jest to najdrozszy bank.

    Token płatny (jak nie to tylko 10 przelewów zdefiniowanych), kolejna karta
    25 PLN, przelewy przez net płatne (sic!) i "idą" koszmarnie długo (tani
    przelew, bo eleksir odpowiednio droższy) - chyba wystarczy?

> [...]
    Millenium i
    > mBanku. Jak dotad z BZWBK jestem najbardziej zadowolony.

    BZWBK,Fortis,Lg (teraz Nordea), mbank, Inteligo, VW i BZWBK był zdecydowanie
    najgorszy.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-10-30 12:06:22
    Od: "Piotr" <p...@...pl>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    darmo, a
    > reszte przelewow robie tanim przelewem wiec w sumie kosztuje mnie to gora

    I co jeszcze? Ja robię również 6-7. Są na innych kontach tego samego dnia
    (chyba więc elexir) wyciągam kasę z bankomatów BZWBK za darmo. Jednocześnie
    widzę stan konta. Tylko nie płacę ani grosza bo po ucieczce z BZWBK (haracz
    w wykokości kilkuset złoty rocznie) do Lukasa na e-konto wszystko wróciło do
    normy.

    Piotrek
    PS
    Dawidzie, jeśli chcesz BZWBK (bo np. dużo bakomatów) to jako student już
    lepiej wybrać e-konto w Lukasie.