  • 1. Data: 2003-10-30 08:54:15
    Temat: token w BZ WBK
    Od: "Dawid" <g...@p...fm>

    Chcę założyć konto X-tra Student w Banku Zachodnim WBK.
    Jeżeli nie wybiorę opcji z Tokenem (koszt 75zł), to
    z czego tak na prawdę rezygnuję?
    Tzn. czego nie będę mógł robić nie posiadając tego tokena?

  • 2. Data: 2003-10-30 09:07:59
    Temat: Re: token w BZ WBK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dawid <g...@p...fm> wrote:
    > Tzn. czego nie będę mógł robić nie posiadając tego tokena?

    Bedziesz mogl wykonac tylko zdefiniowane (10) przelewow. Jesli bedziesz
    chcial wykonac jakis przelew jednorazowy - to musisz isc do banku i albo go
    spboe zdefiniowac, albo skorzystac z np innego banku ;)

  • 3. Data: 2003-10-30 16:32:22
    Od: "artc" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Chcę założyć konto X-tra Student w Banku Zachodnim WBK.
    > Jeżeli nie wybiorę opcji z Tokenem (koszt 75zł), to
    > z czego tak na prawdę rezygnuję?
    > Tzn. czego nie będę mógł robić nie posiadając tego tokena?

    Właśnie sobie uaktywniłem tokena w bzwbk (miałem taki jeden nieużywany) i
    dopiero teraz to konto nabrało sensu. Definiowanie przelewów w banku jest
    bez sensu, chyba że masz zamiar np. płacić za szkołę (przez
    intetrnet)(definiujesz wtedy rach. szkoły) a resztę kasy wyciągać z
    bankomatów. W takim wypadku nie potrzebujesz tokena.

    art

  • 4. Data: 2003-10-30 20:46:40
    Od: "psud" <p...@n...pl>

    A mozna kazdy token dopisac do konta np z Lukasa?

  • 5. Data: 2003-10-30 20:52:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    psud <p...@n...pl> wrote:
    > A mozna kazdy token dopisac do konta np z Lukasa?

    No jesli wyda ci go Lukas to pewnie tak ;)

  • 6. Data: 2003-10-30 20:59:37
    Od: "psud" <p...@n...pl>

    z wbk w lukasie?

  • 7. Data: 2003-10-30 21:00:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    psud <p...@n...pl> wrote:
    > z wbk w lukasie?

    O ile mnie pamiec nie myli w obu bankach sa roznego typu. A nawet jesli
    bylyby tego samego - to chcialbys, zeby kazdy przychodzil ze swoim tokenem,
    a bank mial go akceptowac?
    No zastanow sie ;)

  • 8. Data: 2003-10-30 21:10:25
    Od: "psud" <p...@n...pl>

    no

  • 9. Data: 2003-10-30 23:36:32
    Od: "artc" <a...@o...pl>

    Token który sobie uaktywniłem był wydany przez dom maklerski bzwbk ... :)
    Nie sądzę żeby lukasowy (jakikolwiek) token można było używać gdziekolwiek
    poza lukasem (bankiem który go wydał)

    art

  • 10. Data: 2003-11-01 22:55:16
    Temat: Odp: token w BZ WBK
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@g...pl>

    Token można zdobyć za 25 zł ..... zakładając rachunek w DM ...

    Tomasz
    < NOTO >