  • 1. Data: 2003-10-30 12:53:12
    Temat: Robi sie ciekawie ....
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

  • 2. Data: 2003-10-30 15:42:12
    Temat: Re: Robi sie ciekawie ....
    Od: Tom <v...@o...pl>

    > T/N 5,16 5,37
    > 1 W 5,23 5,45
    > 2 W 5,24 5,47
    > 1 M 5,34 5,63
    > 3 M 5,53 5,85
    > 6 M 5,55 5,90
    > 9 M 5,58 6,00
    > 1 Y 5,63 6,03

    ak, ale jak to sie zminilo w stosunku do przprzedniego?
    bardzo?
    mozesz powiedziec cos wiecej?

    pozdr

  • 3. Data: 2003-10-30 16:04:44
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Tom <v...@o...pl> wrote:
    > ak, ale jak to sie zminilo w stosunku do przprzedniego?
    > bardzo?
    > mozesz powiedziec cos wiecej?

    We wrzesniu Tensor podniecal sie ;) ze WIBOR3M niedlugo bedzie siegal 5% i w
    swoich przewidywaniach ciagle wracal do arguemntu, ze spada (i tylko spada i
    pamietam jak sie nasza dyskusja zaczela ;)
    Teraz w ciagu miesiaca WIBOR3M poszybowal do gory stosunkowo duzo. Popoatrz
    zreszta tutaj:
    http://www.money.pl/pieniadze/depozyty/zlotowearch/i
    ndex=Wibor/term=3M/period=3/format=chart/periodarchi
    ve=1/

  • 4. Data: 2003-10-30 18:12:40
    Od: "qaz" <q...@...pl>

    Uzytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>
    napisal w wiadomosci news:bnrcr3$fcd$1@news.onet.pl...

> [...]
    > pamietam jak sie nasza dyskusja zaczela ;)
    > Teraz w ciagu miesiaca WIBOR3M poszybowal do gory stosunkowo duzo.

    No tak ale co wtym dziwnego?
    wkoncu to 3M i wcale mnie nie dziwi.
    Qaz

  • 5. Data: 2003-10-30 18:30:12
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski napisal/a:

> [...]
    > spada i
    > pamietam jak sie nasza dyskusja zaczela ;)
    > Teraz w ciagu miesiaca WIBOR3M poszybowal do gory stosunkowo duzo.

    ale dla adwersarzy Tensora też należy się zimne wiaderko na głowy:
    http://www.money.pl/u/chart_Waluty.php?f=797&period=
    &period_from=20030730&pe
    riod_to=20031030

    Zbiggy.

  • 6. Data: 2003-10-30 18:34:28
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    qaz napisal/a:

    > No tak ale co wtym dziwnego?
    > wkoncu to 3M i wcale mnie nie dziwi.

    a jednak 6M jest teraz stale wyższy niż 3M, co świadczy, że bankowcy
    przewidują tendencję wzrostową :(((

    Zbiggy

  • 7. Data: 2003-10-30 18:54:20
    Od: "qaz" <q...@...pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > a jednak 6M jest teraz stale wyższy niż 3M, co świadczy, że bankowcy
    > przewidują tendencję wzrostową :(((
    >
    > Zbiggy
    no coz to obrazuje jak postrzegana jest obecna sytuacja naszego ukochanego
    kraju.
    pozdr

  • 8. Data: 2003-10-30 19:06:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    qaz <q...@...pl> wrote:
    > no coz to obrazuje jak postrzegana jest obecna sytuacja naszego
    > ukochanego kraju.

    A co to obchodzi populistow...
    Lepper chce, zeby p[anstwo zagwarantowalo kazdemu prace...
    No coz.

  • 9. Data: 2003-10-30 20:02:57
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Lepper chce, zeby p[anstwo zagwarantowalo kazdemu prace...

    Jest gorzej. On chce aby państwo zagwarantowało każdemu świadczenia...

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 10. Data: 2003-10-31 11:42:31
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Dżony Bigut wrote:

    > Jest gorzej. On chce aby państwo zagwarantowało każdemu świadczenia...

    Wcale nie chce. Tylko tak mówi...
    ;)