  • 1. Data: 2003-10-30 13:04:26
    Temat: Karty BPH-PBK Premium Club za darmo
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    W ramach promocji do końca lutego 2004 roku nowe karty Banku BPH-PBK:
    Premium Club i Premium Club Silver będą wydawane za darmo. Warunkiem
    skorzystania z promocji jest wykonanie w tym okresie co najmniej 4
    transakcji bezgotówkowych uzyskaną kartą. Standardowe opłaty za wydanie kart
    Premium Club to 25 i 75 zł za rok.

    Więcej na ten temat:
    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=422

    Zachęcam do lektury i dyskusji.
    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2003-10-30 13:14:57
    Temat: Re: Karty BPH-PBK Premium Club za darmo
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > Zachęcam do lektury i dyskusji.

    Jak to jest, że zawsze zachęcasz do dyskusji, a sam raczej w nich nie bierzesz
    udziału :-) Sądząc po poziomie pyskówek na grupie, przydałby się jakiś
    moderator/rozjemca :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2003-10-30 13:39:25
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > skorzystania z promocji jest wykonanie w tym okresie co najmniej 4
    > transakcji bezgotówkowych uzyskaną kartą. Standardowe opłaty za wydanie

    Kurczę, i tak zawsze tankuje na Statoilu.
    Jeszcze jakby ubezpieczenie było "no liability" to biorę dwie ;-)

    Pzdr,
    --
    TeeS

    -- Uwaga na pułapkę w adresie e-mail ! --

  • 4. Data: 2003-10-30 13:50:15
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" napisał w wiadomości:
    > Standardowe opłaty za wydanie kart
    > Premium Club to 25 i 75 zł za rok.

    Z jakiego źródła pochodzi wiadomość?

  • 5. Data: 2003-10-30 15:09:05
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "TeeS"

    > Kurczę, i tak zawsze tankuje na Statoilu.
    > Jeszcze jakby ubezpieczenie było "no liability" to biorę dwie ;-)

    ja tez tam tankuje, ale na stronach BPH PBK nie ma nic o takich kartach -
    właśnie chciałem zamykać sezama ale może jeszcze zostanę -
    a w ogóle to SKĄD TA WIADOMOŚĆ pochodzi?
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-10-30 15:44:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam Gentler <a...@n...bankier.pl> wrote:
    > Z jakiego źródła pochodzi wiadomość?

    Z banku ;)

  • 7. Data: 2003-10-30 15:46:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    A jak moge dostac ta karte Premium Club? Jakies warunki czy cos? :) I czy
    trzeba miec konto :) Bedziesz tutaj zachecal, jak jeszcze nie ma pelnych
    warunkow

  • 8. Data: 2003-10-30 18:17:15
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > A jak moge dostac ta karte Premium Club? Jakies warunki czy cos? :) I czy
    > trzeba miec konto :) Bedziesz tutaj zachecal, jak jeszcze nie ma pelnych
    > warunkow

    Michał, spokojnie, jak będę mógł umieścić coś więcej to to zrobię :)

  • 9. Data: 2003-10-30 18:38:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/30/2003 7:17 PM, Użytkownik Karol Żwiruk napisał:

    > Michał, spokojnie, jak będę mógł umieścić coś więcej to to zrobię :)

    To ja tez cos wrzuce :>

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 10. Data: 2003-10-30 20:12:22
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Michał, spokojnie, jak będę mógł umieścić coś więcej to to zrobię :)

    Tia za to bank, mógłby spokojnie umieścić na swojej stronie link do
    Twojej /strony/ i napisać że masz na wyłączność na informowanie o
    nowościach w kartach. Na firmowych ciągle ani słowa o bursztynowej.
    Czekają do 3 listopada czy co ?. TOiP też stary.
    Adam

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl