  • 1. Data: 2002-08-15 17:59:28
    Temat: Karta od PKO BP...
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>

    ...czy do rachunku Superkonto w PKO BP mogę sobie dookoptować jakąś
    kartę, którą mogę płacić w necie? Moja VE nie jest chyba objęta
    autoryzacją on-line - nie mogłem zapłacić nią podczas zakupów w Merlin i
    Stereo, w EBay już nawet nie próbowałem... Miła pani w słuchawce z
    mojego oddziału nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytanie, namawiała
    mnie tylko na e-Superkonto, nie wiedząc nawet czy karty do tego konta
    nadają się do płacenia on-line w kraju i zagranicą (a nadają się? -
    defaultowo jest dostarczana siakaś VE i/lub karta wirtualna)... Pewnie
    nie zauważyła różnicy pomiedzy rachunkiem internetowym a kartą którą
    można płacić w internecie... ;))

    NP: Enslaved - "Eld"

    --
    Welcome...! to the elder ruins again
    The wind whispers beside the deep forest

  • 2. Data: 2002-08-16 06:17:43
    Temat: Re: Karta od PKO BP...
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 15 Aug 2002 19:59:28 +0200, "Gibson (x86) or compatible"
    <m...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    >...czy do rachunku Superkonto w PKO BP mogę sobie dookoptować jakąś
    >kartę, którą mogę płacić w necie?

    Tak - Visa Classic obciazeniowa

    >Moja VE nie jest chyba objęta
    >autoryzacją on-line - nie mogłem zapłacić nią podczas zakupów w Merlin i
    >Stereo, w EBay już nawet nie próbowałem...

    VE z PKOB w necie raczej nigdzie nie przejdzie

> [...]
    >defaultowo jest dostarczana siakaś VE i/lub karta wirtualna)... Pewnie
    >nie zauważyła różnicy pomiedzy rachunkiem internetowym a kartą którą

    Do e-superkonta wydaja oprocz VE wirtualna Vise, ktora mozna w necie
    placic. Ale po pierwsze to zupelnie osobne konto a po drugie karta
    dziala bezposrednio na saldzie konta co przy karcie wirtualnej jest
    IMO bez sensu.
    Wiec juz lepiej wziasc normalna wpukla VC do zwyklego konta (jesli Ci
    dzadza), nawet jesli kposztuje wiecej, i njawyzej uzywac ja tylko do
    netu - zawsze moze sie przydac przy innej okazji.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-08-16 07:39:27
    Od: "e.s.sikorscy" <s...@i...pl>

    generalnie w necie tylko kary embosowane (wypukłe) lub e-karty (specjalnie dla
    sieci), żadne zwykłe ekestrony nie chodzą

  • 4. Data: 2002-08-16 08:43:28
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    > generalnie w necie tylko kary embosowane (wypukłe) lub e-karty
    >(specjalnie dla sieci), żadne zwykłe ekestrony nie chodzą

    Kilka płaskich "chodzi" w necie, niektóre całkiem oficjalnie (np. Inteligo)
    niektóre mniej oficjalnie, (przez niedopatrzenie, czy błędy w konfiguracji)
    ale jest to "wychwytywane" przez banki i poprawiane ;-)

    Karol Żwiruk

  • 5. Data: 2002-08-20 17:38:30
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>

    On Fri, 16 Aug 2002 09:39:27 +0200, "e.s.sikorscy" <s...@i...pl>
    wrote:

    > generalnie w necie tylko kary embosowane (wypukłe) lub e-karty (specjalnie dla
    > sieci), żadne zwykłe ekestrony nie chodzą

    No to z innej beczki: czy od PKO BP mając Superkonto od ponad 3 lat mogę
    liczyć na kartę "wypukłą" (MC/VC/whatever)??

    NP: Burzum - "Det som engang var"

    --
    Mortified by the lack of conscience
    Our sanctity bears no relevance

  • 6. Data: 2002-08-21 07:07:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 20 Aug 2002 19:38:30 +0200, "Gibson (x86) or compatible"
    <m...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    >No to z innej beczki: czy od PKO BP mając Superkonto od ponad 3 lat mogę
    >liczyć na kartę "wypukłą" (MC/VC/whatever)??

    Jak sa reguralne wplywy to tak - VC charge

  • 7. Data: 2002-08-21 07:15:15
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    > Jak sa reguralne wplywy to tak - VC charge

    ale dobrze się zastanów zanim ją weźmiesz (VC charge)
    1% prowizji od transakcji,
    i długi czas na zastrzeżenie karty od zgłoszenia.
    Rozejrzyj się po rynku - Lukas dawał kredytówkę do e-konta pro

    Karol Żwiruk

  • 8. Data: 2002-08-21 09:13:38
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Karol Żwiruk" napisał(a):
    > Rozejrzyj się po rynku - Lukas dawał kredytówkę do e-konta pro
    do e-konta tez daje
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 9. Data: 2002-08-21 17:24:01
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>

    On Wed, 21 Aug 2002 07:15:15 +0000 (UTC), "Karol Żwiruk"
    <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    > ale dobrze się zastanów zanim ją weźmiesz (VC charge)

    A mają jakąś inną do zaoferowania? Na konto są comiesięczne regularne
    wpłaty...

    > 1% prowizji od transakcji,

    To chyba nie tak źle? Tym bardziej że ta karta służyłaby mi raczej tylko
    i wyłącznie do zakupów w interku i w sytuacjach awaryjnych...

    > i długi czas na zastrzeżenie karty od zgłoszenia

    tzn.? Tydzień czy ile?

    > Rozejrzyj się po rynku - Lukas dawał kredytówkę do e-konta pro

    Banku raczej nie zmienię... może na Śląski? Jakie tam dają defaultowo
    karty płatnicze?

    NP: Dimmu Borgir - "Puritanical euphoric misanthropia"

    --
    My eyes are shut I cannot see
    though clear is thy despair

  • 10. Data: 2002-08-22 07:26:41
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 21 Aug 2002 19:24:01 +0200, "Gibson (x86) or compatible"
    <m...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    >Banku raczej nie zmienię... może na Śląski? Jakie tam dają defaultowo
    >karty płatnicze?

    A moze VC debetowa w Pekao ? Ma wlasny rachunek, RORu miec nie
    trzeba. Jak na karte do inetu i awaryjna to w sam raz. Tylko jak nie
    ma sie odpowiednio dlugo rachunko w Pekao to trzeba zablokowac kwote
    gwarancyjna (chyba 500zl).
    Karty VC PKOBP balbym sie nosic.