    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta od PKO BP...
    Date: Fri, 16 Aug 2002 08:17:43 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@c21-18.icpnet.pl

    On Thu, 15 Aug 2002 19:59:28 +0200, "Gibson (x86) or compatible"
    <m...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    >...czy do rachunku Superkonto w PKO BP mogę sobie dookoptować jakąś
    >kartę, którą mogę płacić w necie?

    Tak - Visa Classic obciazeniowa

    >Moja VE nie jest chyba objęta
    >autoryzacją on-line - nie mogłem zapłacić nią podczas zakupów w Merlin i
    >Stereo, w EBay już nawet nie próbowałem...

    VE z PKOB w necie raczej nigdzie nie przejdzie

    > Miła pani w słuchawce z
    >mojego oddziału nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytanie, namawiała
    >mnie tylko na e-Superkonto, nie wiedząc nawet czy karty do tego konta
    >nadają się do płacenia on-line w kraju i zagranicą (a nadają się? -
    >defaultowo jest dostarczana siakaś VE i/lub karta wirtualna)... Pewnie
    >nie zauważyła różnicy pomiedzy rachunkiem internetowym a kartą którą
    >można płacić w internecie... ;))

    Do e-superkonta wydaja oprocz VE wirtualna Vise, ktora mozna w necie
    placic. Ale po pierwsze to zupelnie osobne konto a po drugie karta
    dziala bezposrednio na saldzie konta co przy karcie wirtualnej jest
    IMO bez sensu.
    Wiec juz lepiej wziasc normalna wpukla VC do zwyklego konta (jesli Ci
    dzadza), nawet jesli kposztuje wiecej, i njawyzej uzywac ja tylko do
    netu - zawsze moze sie przydac przy innej okazji.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl