  • 11. Data: 2005-05-21 20:11:19
    Temat: Re: Karta kredytowa z podglądem przez WAP
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Właśnie doczytałem, że chcą 3 zł za dostęp internetowy.

    Nie dotyczy kart kredytowych

    >No i "kara" za
    > niewykonanie 4 transakcji bezgotówkowych w miesiacu.

    Co się dziwisz. Bank chce zarabiać ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 12. Data: 2005-05-21 20:24:25
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Z TOiP dot. KK:

    Ciekawe. A jaka data?

    > "Uwaga: W przypadku braku wykonania przez posiadacza/ użytkownika karty i nie
    > rozliczenia przez Bank minimum 4 transakcji bezgotówkowych w poprzednim miesiącu
    > kalendarzowym dowolną posiadaną kartą, dodatkowo pobierana jest opłata w
    > wysokości 2,50 zł."

    I tylko liczy się dla nich ilość transakcji?
    Bo ja robię po 2-3 maksymalnie w miesiącu i jeszcze nie widziałem żadnego
    2,5zł...

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 13. Data: 2005-05-21 20:25:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > bezgotówkowych w poprzednim miesiącu kalendarzowym dowolną posiadaną
    > kartą, dodatkowo pobierana jest opłata w wysokości 2,50 zł."

    Ocipieli za przeproszeniem...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 14. Data: 2005-05-21 20:25:42
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Nie dotyczy kart kredytowych

    EMBOSOWANE :
    BPH-VISA CREDIT SILVER, BPH-MASTERCARD CREDIT SILVER (okres ważności 1 rok)
    BPH-VISA CREDIT GOLD, BPH-MASTERCARD CREDIT GOLD (okres ważności 1 rok)

    18. Opłata za korzystanie z kanałów elektronicznych miesięcznie 3 zł
    Uwaga: Opłata dotyczy Klientów nie posiadających rachunku
    oszczędnościoworozliczeniowego w Banku BPH.

  • 15. Data: 2005-05-21 20:36:56
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 21 May 2005 22:11:19 +0200, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wrote:

    >Nie dotyczy kart kredytowych

    Dotyczy, dotyczy. Ino jest promocja :)

    G.

  • 16. Data: 2005-05-21 20:38:22
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 21 May 2005 20:24:25 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    >I tylko liczy się dla nich ilość transakcji?
    >Bo ja robię po 2-3 maksymalnie w miesiącu i jeszcze nie widziałem żadnego
    >2,5zł...

    Pewnie jest ukryta promocja, jak na wiele różnych opłat :-))))
    Oni to opanowali do perfekcji - wprowadzenie stada przedziwnych opłat
    do tabeli i niepobieranie ich :-)

    G.

  • 17. Data: 2005-05-21 20:40:04
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Dotyczy, dotyczy. Ino jest promocja :)

    A gdzie znajde info o tym ?
    Bo mi w odziale powiedzieli ze musze zalozyc konto ( w promocji za 0zł )
    zeby miec dostep przez Net.

    Marcin_P.

  • 18. Data: 2005-05-21 20:40:28
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Dnia Sat, 21 May 2005 21:27:19 +0200, "mm" <j...@c...barg.sv>
    > wklepał(-a):
    >
    > Właśnie doczytałem, że chcą 3 zł za dostęp internetowy.

    Ale oni nie pobieraja tej opłaty :)

    > No i "kara" za
    > niewykonanie 4 transakcji bezgotówkowych w miesiacu. I potem czytamy w
    > gazetach "Bank BPH zanotował przyrost wpływów z prowizji o X procent". ;)

    To dot. chyba tylko debetowych....

  • 19. Data: 2005-05-21 20:41:49
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Marcin_P. <n...@o...pl> wrote:

    > Bo mi w odziale powiedzieli ze musze zalozyc konto ( w promocji za 0zł )
    > zeby miec dostep przez Net.

    Mnie tez tak wmawiali, ale sie nie dałem i dostęp bez konta mozna mieć :)

  • 20. Data: 2005-05-21 20:43:29
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin_P. napisał(a):

    > EMBOSOWANE :
    > BPH-VISA CREDIT SILVER, BPH-MASTERCARD CREDIT SILVER (okres ważności 1 rok)
    > BPH-VISA CREDIT GOLD, BPH-MASTERCARD CREDIT GOLD (okres ważności 1 rok)

    Bursztynowa MasterCard :)

    > 18. Opłata za korzystanie z kanałów elektronicznych miesięcznie 3 zł
    > Uwaga: Opłata dotyczy Klientów nie posiadających rachunku
    > oszczędnościoworozliczeniowego w Banku BPH.

    Ja jestem takim właśnie klientem z KK Bursztynowa. Nie płacę i nigdy nie
    płaciłem żadnych 3 złotych

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098