  • 1. Data: 2005-05-21 09:54:48
    Temat: Oplata za przelew z zagranicy
    Od: zlotawy <s...@w...pl>

    Sytuacja wyglada tak. poszedl przelew z anglii do polski. koszt 20
    funtow. po jakims czasie przelew wrocil odbity, rzekomo numer byl zly
    (czy bank nie powinien wychwycic braku jakiejsc cyfry od rauz?). druga
    proba, znowu nieudana. tym razem bank oprocz 20 funtow oplaty wzial
    kolejne 20 funtow za POWROT kasy.

    czy taka sytuacja jest mozliwa? bo nie wiem czy mam uwierzyc :-)

    pozdrawiam
    zlotawy

  • 2. Data: 2005-05-22 10:08:25
    Temat: Re: Oplata za przelew z zagranicy
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

> [...]
    > za POWROT kasy.
    >
    > czy taka sytuacja jest mozliwa? bo nie wiem czy mam uwierzyc :-)

    mozliwa.
    Co do numeru: w EU obowiazuje format IBAN. W sieci znajdziesz sporo miejsc,
    gdzie taki numer mozna zweryfikowac na zgodnosc z tym formatem, który jest
    dosc odporny na typowe bledy. Zgodnosc z formatem nie oznacza jednak, ze
    rachunek istnieje.
    pozdrówka,
    ZN