  • 1. Data: 2005-05-21 13:16:16
    Temat: Przelew z karty kredytowej?
    Od: Mimad <m...@...tu.tez.gazeta.pl>

    Ktore banki oferuja obecnie mozliwosc robienia przelewow z karty
    kredytowej jako operacja bezgotowkowa? Wiem, ze cos takiego mial BPH,
    ale wyglada na to ze teraz jest to traktowane jako transakcja gotowkowa.
    Czy jest taka karta/bank ktory na to pozwala?

  • 2. Data: 2005-05-21 13:22:36
    Temat: Re: Przelew z karty kredytowej?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-21 15:16- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Mimad, gdy pisał(a):

    W ograniczonym zakresie - Citi

    --
    **** ****