  • 1. Data: 2005-05-21 15:06:42
    Temat: mbank - czy warto ?
    Od: Dj Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>

    witam
    mysle nad zalozeniem sobie eKonta w mBanku. Do tej pory mialem konto
    Graffiti w PKO BP ale z racji wieku juz nie moge go miec oraz w maju
    wygasla mi karta.. na konto Student moge przejsc ale dopiero jak bede
    mial indeks uczelni. Jakos ze oprocentowanie w pko jest az 0.1%
    pomyslalem o zmianie konta i banku.. Jakoz ze swiat idzie do przodu
    pomyslalem o mBanku. Gwarantowany 1% odsetek, bez oplat za utrzymanie
    konta, za karte itp. Najblizszy bankomat bez prowizji jest po 2 stronie
    ulicy w tesco.. wiec jak dla mnie bardzo fajnie :)
    Jakie macie opinie o tym banku ? Jest solidny ? Warto powiezyc mu swoje
    marne grosze :> a w przyszlosci jak po studiach zaczne pracowac to tez
    troche wieksze ?
    pozdrawiam
    --
    Dj Gippo
    www.djgippo.prv.pl GG : #2364689

  • 2. Data: 2005-05-21 15:26:04
    Temat: Re: mbank - czy warto ?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Uzytkownik "Dj Gippo" <d...@U...satfilm.net.pl> napisal w wiadomosci

    > pomyslalem o mBanku. Gwarantowany 1% odsetek, bez oplat za utrzymanie
    > konta, za karte itp.

    Jesli ten 1% odsetek jest taki wazny to zaloz w Inteligo - bedziesz mial
    1,5%
    ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2005-05-21 15:32:58
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Slawek Kos <s...@p...com> wrote:
    > Jesli ten 1% odsetek jest taki wazny to zaloz w Inteligo - bedziesz
    > mial 1,5%
    > ;-)

    chyba, ze eMAX+ wtedy 5%

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRnews.pl
    Zadbaj o swoje pieniadze!

  • 4. Data: 2005-05-21 15:46:03
    Od: Dj Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski napisał(a):
> [...]

    ogolnie nie chodzi mi nawet o ten 1% ale o to zeby miec juz konto na
    stale.. bez wymagania stalej wplaty itp.
    jak porownywalem pod siebie mbank i inteligo to lepiej widzi mi sie mbank..
    w inteligo - drozsze przelewy do innych bankow, oplata miesieczna za karte,
    w dostosowaniu do moich warunkow bardziej oplaca mi sie oferta mbanku..
    poniewaz nie wiem jakei bede mial w czasu studiow wplywy na konto..
    jezeli ponizej 100 zl to jeszcze bym placil za prowadzenie konta..
    a w mbanku prowadzenie konta mam za darmo.
    chodzi mi o opinie nt mbanku czy jest solidny, nie robi problemow w
    zalatwieniu czegos itp. Czy ten bank jest wart powiezonych im pieniedzy?
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-05-21 16:07:39
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-21 17:46, Dj Gippo napisał(a):

    > ogolnie nie chodzi mi nawet o ten 1% ale o to zeby miec juz konto na
    > stale.. bez wymagania stalej wplaty itp.
    > jak porownywalem pod siebie mbank i inteligo to lepiej widzi mi sie
    > mbank..

    Otóż to :-) Zależy jak dla kogo ;-)

    > w inteligo - drozsze przelewy do innych bankow, oplata miesieczna za
    > karte,

    Faktycznie przelewy droższe, opłata za kartę jest - ale kartą VE z
    Inteligo możesz dokonywać transakcji przez Internet. W mBanku jest do
    tego osobna karta wirtualna - eKARTA (25 PLN/rok)

    > w dostosowaniu do moich warunkow bardziej oplaca mi sie oferta
    > mbanku.. poniewaz nie wiem jakei bede mial w czasu studiow wplywy na
    > konto.. jezeli ponizej 100 zl to jeszcze bym placil za prowadzenie konta..

    mBank tu będzie IMHO odpowiedni.

    > a w mbanku prowadzenie konta mam za darmo.
    > chodzi mi o opinie nt mbanku czy jest solidny, nie robi problemow w
    > zalatwieniu czegos itp. Czy ten bank jest wart powiezonych im pieniedzy?

    mBank jest ok :-) Musisz tylko wziąść poprawkę na fakt, że to bank bez
    oddziałów i że wszysyko będziesz musiał załatwić przez Internet lub telefon.

    Gree

  • 6. Data: 2005-05-21 16:39:34
    Od: Dj Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>

    Gree napisał(a):

    > Faktycznie przelewy droższe, opłata za kartę jest - ale kartą VE z
    > Inteligo możesz dokonywać transakcji przez Internet. W mBanku jest do
    > tego osobna karta wirtualna - eKARTA (25 PLN/rok)

    z przyzwyczajenia jak robie zakupy to place przy odbiorze :)

    > mBank jest ok :-) Musisz tylko wziąść poprawkę na fakt, że to bank bez
    > oddziałów i że wszysyko będziesz musiał załatwić przez Internet lub
    > telefon.

    no to jest dla mnie wlasnie zaleta, nie bede musial wloczyc sie po
    bankach zeby cos zalatwic - tylko odpalam internet albo dzwonie i juz na
    miejscu wszysko zalatwione bez zbednych wycieczek do oddzialu :)
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-05-21 16:51:04
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Dj Gippo wrote:

    > z przyzwyczajenia jak robie zakupy to place przy odbiorze :)

    I przeplacasz ok 5 zl / transakcje. No i musisz miec gotowke, a to
    niewygodne, niemodne i niebezpieczne :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2005-05-21 17:45:08
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-21 18:39, Dj Gippo napisał(a):

    > z przyzwyczajenia jak robie zakupy to place przy odbiorze :)

    Z czasem możesz zmienić zdanie ;-) Bardzo szybkim czasem ;-)

> [...]
    > bankach zeby cos zalatwic - tylko odpalam internet albo dzwonie i juz
    > na miejscu wszysko zalatwione bez zbednych wycieczek do oddzialu :)

    Nie wszystko załatwisz przez Internet - czasem *trzeba* dzwonić.

    Gree

  • 9. Data: 2005-05-21 18:04:30
    Od: Dj Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Jeśli będziesz chciał wpłacić gotówkę, to wtedy masz problem.

    okno pocztowe oddalone od bankomatu o okolo 40m i to i to jest w tesco
    :) co prawda 2.50 chyba to kosztuje ale co tam :)
    w razie jakiejs pracy.. numer konta i juz bo teraz do reki pieniedzy
    nie daja zwykle.
    a od mamy.. stale zlecenie przelewu z pko bp :)
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2005-05-21 18:05:09
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 May 2005 18:39:34 +0200, Dj Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>