  • 21. Data: 2005-05-21 20:43:45
    Temat: Re: Karta kredytowa z podglšdem przez WAP
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > Dotyczy, dotyczy. Ino jest promocja :)

    Od roku? :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 22. Data: 2005-05-21 20:44:10
    Temat: Re: Karta kredytowa z podglądem przez WAP
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "mm" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    news:d6o6d0$o0t$1@news.onet.pl...

    > Mnie tez tak wmawiali, ale sie nie dałem i dostęp bez konta mozna mieć :)

    OK :) Tylko gdzie jest info ze za 0 zł, bo w cenniku widze ze 3 zł.

  • 23. Data: 2005-05-21 20:45:22
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin_P. napisał(a):

    > A gdzie znajde info o tym ?
    > Bo mi w odziale powiedzieli ze musze zalozyc konto ( w promocji za 0zł )
    > zeby miec dostep przez Net.

    Nie przejmuj się. Ja, jak ubiegałem się o KK w BPH to usłyszałem w
    oddziale, że w ogóle nie ma możliwości podglądu rachunku karty kredytowej
    przez NET. Pani się bardzo zdziwiła jak jej powiedziałem, ze jest to jak
    najbardziej możliwe i niech spyta na Infolinii własnego banku ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 24. Data: 2005-05-21 20:47:57
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Bursztynowa MasterCard :)

    > Ja jestem takim właśnie klientem z KK Bursztynowa. Nie płacę i nigdy nie
    > płaciłem żadnych 3 złotych

    Jak rozumiem konta u nich nie masz, a masz dostep do karty przez Net za 0
    zł. Tylko gdzie znajde o tym informacje na ich stronie.

    Marcin_P.

  • 25. Data: 2005-05-21 20:48:09
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > No tak. BePeHahaha to nieźli dowcipnisie :-)

    Fajne :)

    A tak na marginesie, choć nie całkiem, skończyła się ta promocja na
    przelewy z rachunku karty kredytowej czy nie bo już sie kompletnie
    zgubiłem..

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 26. Data: 2005-05-21 20:49:35
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 21 May 2005 22:43:45 +0200, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wrote:

    >Od roku? :)

    No tak. BePeHahaha to nieźli dowcipnisie :-)

    G.

  • 27. Data: 2005-05-21 20:52:13
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 21 May 2005 22:40:04 +0200, "Marcin_P." <n...@o...pl>
    wrote:

    >A gdzie znajde info o tym ?

    "Promocje" opłatowe w BPH są zwykle dość dobrze ukryte :-)
    Tym niemniej akurat to info da się znaleźć:

    http://www.kartykredytowe.pl/silvermaster.dhtml

    Obsługa karty przez bankowość telefoniczną, Internet oraz SMS: 0,00
    zł***

    *** - poza kosztami połączeń telekomunikacyjnych; dla klientów, nie
    posiadających konta osobistego w Banku BPH, bez opłaty do 31 lipca
    2005)

    >Bo mi w odziale powiedzieli ze musze zalozyc konto ( w promocji za 0zł )
    >zeby miec dostep przez Net.

    Cóż, muszą otworzyć jak najwięcej kont, to i głupoty gadają :-)

    G.

  • 28. Data: 2005-05-21 20:52:15
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

> [...]
    >
    > *** - poza kosztami połączeń telekomunikacyjnych; dla klientów, nie
    > posiadających konta osobistego w Banku BPH, bez opłaty do 31 lipca

    Dzięki. Szkody tylko ze pomało ta promocja się kończy :(

    > Cóż, muszą otworzyć jak najwięcej kont, to i głupoty gadają :-)

    Tak tez myslalem wiec na razie konta nie otwieram.

    Marcin_P.

  • 29. Data: 2005-05-21 20:57:10
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 21 May 2005 22:48:09 +0200, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wrote:

    >A tak na marginesie, choć nie całkiem, skończyła się ta promocja na
    >przelewy z rachunku karty kredytowej czy nie bo już sie kompletnie
    >zgubiłem..

    Oficjalnie była do końca kwietnia, a czy jej nie przedłużyli to nie
    wiem. Info na WWW brak.

    Natomiast tekst:
    "w ramach karty proponujemy jeden z najniżej oprocentowanych kredytów
    na rynku!" to jakaś pomyłka.
    Oprocentowanie kredytu dla płatności bezgotówkowych 22,90 % -
    zdecydowanie nie jest to jeden z najniżej oprocentowanych kredytów na
    rynku. Niższe mają np. Invest Bank, Millennium, mBank i jeszcze pewnie
    kilka innych.

    G.

  • 30. Data: 2005-05-21 20:57:21
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Marcin_P. <n...@o...pl> wrote:

    > Bo mi w odziale powiedzieli ze musze zalozyc konto ( w promocji za 0zł )
    > zeby miec dostep przez Net.

    Skąd ja to znam...
    Ja musiałem Pani w oddziale w Wawie tłumaczyć i wmawiać, że się da "mieć
    dostęp internetowy do rachunku karty kredytowej"...

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based