  • 111. Data: 2004-02-18 15:17:53
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:c0vtrf$3ef$1@news.polbox.pl...

    > Musisz zmienić bank.

    Jeszcze przez kilka miesięcy tego nie zrobię, bo na razie
    potrzebuję tego limitu debetowego, który tam mam.

    > Są banki, w których nie trzeba chodzić, wyjaśniać.
    > Można dzwonić (choć z różnym skutkiem ;))))

    I czekać pół godziny na zgłoszenie się operatora. ;)

    > A mi by było miło dostać nową kartę kredytową - po prostu albo bym
    > skorzystał albo wpiął do klaserka :) A gdyby mi kto ukradł? IMHO bank
    > powinien to przewidzieć i nie wiemy jakie BPH ma procedury na tę
    okoliczność
    > (nie wiem na ile są user-friendly bo nie korzystam :).

    W Polsce obowiązuje zasada: "najpierw zapłać, a potem wyjaśniaj".
    Niejedna firma upadła z powodu tej zasady...
    Jakoś nie chce mi się wierzyć, że te procedury będą bardzo "józef-friendly".

    > Powienien mieć - tzn. wprowadza ułatwienie wiążące się z większym ryzkiem
    > ale musi być przygotowany na to by zakladać niewinność klientów w tej
    części
    > procesu, którą sam z własnej woli (w celach promocyjnych) ułatwia. I ja
    > jestem za takim ułatwianiem.

    To ja już wiem, dlaczego w BPH są takie wysokie prowizje.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 112. Data: 2004-02-18 15:19:09
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Tez zgadzam sie ze kara powinna byc cofnieta, jednak dywagowanie o to czy
    >bank powinien zwrocic kwote za zakupy jest wg mnie przesada. Karta zostala
    >uzyta swiadomie (musiala zostac podpisana przed uzyciem) i tu nie ma

    Nie wiemy czy byla podpisana, nie wszedzie sa tacy wnikliwi w sprawdzaniu
    podpisow.

  • 113. Data: 2004-02-18 15:21:56
    Od: "krab" <-...@k...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "krab" <-...@k...pl> napisał w wiadomości

    > beda
    > >
    > Wydaje mi sie (tak mialem w Citku chyba) ze wraz z karta jest wniosek o
    > odstapienie od umowy. Wystarczy cos takiego odeslac i po sprawie.

    a dlaczego mam to robic ? chodzic na poczte i zawracac sobie glowe faktem,
    ze ktos chce wydoic ze mnie forse, zajac moj czas itp itd ? a jesli taka
    karta nie dotrze do nbie i ktos bedzie jej uzywal ? kilka osob ci sie juz o
    to pytalo, a ty o chyba wlasnie wysylasz takie karty wlasnie - ze az tak
    bardzo bronisz takiej metody zarabiania przez banki

  • 114. Data: 2004-02-18 15:22:20
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 18 Feb 2004 13:40:51 +0100, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "RAdek" <r...@w...emarketing.pl> napisał w wiadomości
    pl...

    >Na powyzsze pytania - jest cos takiego jak Floor Limit.

    Dla plaskiej elektronicznej karty, bo z jego wypowiedzi wynika ze taka dostal?

  • 115. Data: 2004-02-18 15:27:34
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 18 Feb 2004 15:38:56 +0100, "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    wrote:

    >Użytkownik "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Wypukłych się nie da przysłać zupełnie nieaktywnych.

    Ale ta byla plaska.

  • 116. Data: 2004-02-18 15:48:47
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    KK wrote:
    > "Jacek Marek" <n...@i...pl> wrote in message
    > rosłem
    >
    > A Ty nie możesz łaskawie napisać JAK jesteś z nimi związany? Jakimi
    > produktami?
    Konto Srebrny Sezam.
    Właśnie pani na infolinii BPH powiedziała że posiadanie tego konta nie jest
    równoznaczne ze złożeniem wniosku o kartę kredytową silver. I powinienem
    złożyć wniosek jak ją chce mieć, choć czasem mają promocje. ;-)

    JM

  • 117. Data: 2004-02-18 15:52:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 18 Feb 2004 16:07:05 +0100, w <c0vust$chm$1@achot.icm.edu.pl>, "Artur
    Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chyba napisał już w tym wątku, że jej nie zamówił.

    Chyba? Chyba nie, nie widzę takiej możliwości.

    A jeśli jednak jakimś cudem, to czemu nią płacił? :o Czy ja jestem jakiś
    dziwny, skoro tego nie rozumiem?

    > Tylko trzeba odpowiednio wcześnie zauważyć, że ubyło kasy.

    Raczej nie uda się ominąć takiej transakcji. A z kredytowej nie ubywa kasy.

    Link?

  • 118. Data: 2004-02-18 15:54:21
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 18 Feb 2004 16:01:05 +0100, w <c0vunt$9i7$1@diplo.bci.pl>, "Jacek Marek"
    <n...@i...pl> napisał(-a):

    > Czy nie potrafisz przeczytać pierwszego posta ze zrozumieniem? Napisałem że
    > przysłali bo jeste dobrym klientem. Nie zamawiiałem jej.

    To dlaczego nią płaciłeś?

    > Może i nie dorosłem
    > do karty kredytowej, może jej nie potrzebuje, za dużo sprawia problemów. A
    > nie mam ochoty na reklamacje.

    Haha, nie masz ochoty, ale teraz ze swojej winy będziesz miał tego aż nadto.

  • 119. Data: 2004-02-18 16:11:08
    Od: "KK" <n...@n...com>

> [...]
    > równoznaczne ze złożeniem wniosku o kartę kredytową silver. I powinienem
    > złożyć wniosek jak ją chce mieć, choć czasem mają promocje. ;-)

    Pewnie, że nie jest :) Ale już mamy podstawę łączącą Cię z BPH. Teraz tzreba
    by pogrzebać w umowie i regulaminie i zastanowić się czy naprawdę kiedy
    wyślą taką niezamówioną kartę to możesz udawać greka ;)

    pzdr
    KK

  • 120. Data: 2004-02-18 16:12:34
    Od: "KK" <n...@n...com>

> [...]
    > to pytalo, a ty o chyba wlasnie wysylasz takie karty wlasnie - ze az tak
    > bardzo bronisz takiej metody zarabiania przez banki

    Czegoś nie rozumiem. Dostał kartę, której nie zamawiał. To nie mógł jej
    wyrzucić do kosza? Zamiast tego poszedł jej używać i sępi o długopis :)

    pzdr
    KK