  • 101. Data: 2004-02-18 14:48:45
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2004 15:37:59 +0100, Tomasz Waszczynski
    <w...@w...org> napisał:

    > Użytkownik "RAdek" <r...@w...emarketing.pl> napisał w wiadomości
    ..

    > Jakie jest przysłowie z długopisem? ;]

    "Bardzo długo PI się pisze".

    3,1428... wiecie .. ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 102. Data: 2004-02-18 14:52:00
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał:
    > Można dzwonić (choć z różnym skutkiem ;))))

    ROTFL^2 !!!!!!!!
    Oj, to Ci się udało Panie KK ;)

    --
    Witek

  • 103. Data: 2004-02-18 14:56:41
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 18 Feb 2004 15:11:41 +0100, w <c0vrr9$810$1@diplo.bci.pl>, "Jacek Marek"
    <n...@i...pl> napisał(-a):

    > Jasssne.. 3500 limitu, już wolę tak jak w mBanku...

    Zupełnie nie o tym pisałem :D To była aluzja to babć, które tak się boją kart
    kredytowych, jak ty internetu :P

    > Jak masz czas i ochotę jeździć z reklamacją to proszę bardzo. Ja nie mam ani
    > tego ani tego.

    Po co jeździć? Są telefony, o zaniku poczty też nie słyszałem. A reklamacje IO
    są akurat bezproblemowe.

    > No przecież z niej zrezygnowałem.

    > ;-), pewnie tak...

    Nie wiem, ja się kart nie boję jak ognia ;) No, ale ty masz pretensje do banku,
    nawet jak sam używasz własnych kart ;).

  • 104. Data: 2004-02-18 14:57:05
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:
    > Użytkownik "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wypukłych się nie da przysłać zupełnie nieaktywnych.
    Pisałem wcześniej że była płaska. Do elektronicznego użytku wyłącznie.

    Pozdrawiam,
    JM

  • 105. Data: 2004-02-18 14:59:04
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > To wiem :) Mnie interesuje co oznacza "nabycie" w tym artykule. Czy na
    pewno
    > oznacza przepisanie własności?

    Przeniesienie, lepiej, a nie przepisanie.

    Tak,
    o ile nie zachodzą sytuacje wyjątkowe, np. opisane w art. 169 kc:
    § 1. Jeżeli osoba nie uprawniona do rozporządzania rzeczą ruchomą zbywa
    rzecz i wydaje ją nabywcy, nabywca uzyskuje własność z chwilą objęcia rzeczy
    w posiadanie, chyba że działa w złej wierze.
    § 2. Jednakże gdy rzecz zgubiona, skradziona lub w inny sposób utracona
    przez właściciela zostaje zbyta przed upływem lat trzech od chwili jej
    zgubienia, skradzenia lub utraty, nabywca może uzyskać własność dopiero z
    upływem powyższego trzyletniego terminu. Ograniczenie to nie dotyczy
    pieniędzy i dokumentów na okaziciela ani rzeczy nabytych na urzędowej
    licytacji publicznej lub w toku postępowania egzekucyjnego).

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 106. Data: 2004-02-18 15:01:05
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Bo ją zamówił. A myślisz, że dlaczego nie pisze? Po prostu jeden z
    > tej grupy klientów, którzy nie dorośli do używania karty...
    Czy nie potrafisz przeczytać pierwszego posta ze zrozumieniem? Napisałem że
    przysłali bo jeste dobrym klientem. Nie zamawiiałem jej. Może i nie dorosłem
    do karty kredytowej, może jej nie potrzebuje, za dużo sprawia problemów. A
    nie mam ochoty na reklamacje.

    JM

  • 107. Data: 2004-02-18 15:07:05
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > No i? Widać potrzebował, bo ją zamówił. A teraz sam nie wie po co...

    Chyba napisał już w tym wątku, że jej nie zamówił.

    > Dla mnie to za duży kłopot. Jak ktoś jest boidupa i boi się reklamacji, to
    > niech sobie tak używa karty.

    Tylko trzeba odpowiednio wcześnie zauważyć, że ubyło kasy.

    > Przeczytaj lekturę grupy, zwłaszcza posty o fraudach i powiedz mi ile z
    nich to
    > problemy związane z lewymi zamówienia przez net?

    Znaczy Karol Żwiruk bredzi?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 108. Data: 2004-02-18 15:07:46
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pisałem wcześniej że była płaska. Do elektronicznego użytku wyłącznie.

    A to przepraszam, nie doczytałem.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 109. Data: 2004-02-18 15:13:39
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Znaczy Karol Żwiruk bredzi?

    Rozwiń myśl :))) Czytałem ten artykuł, nie ze wszystkim się zgadzam, trochę
    się z nim pospierałem ;) ale o który fragment Ci dokładnie chodzi :)

    pzdr
    KK

  • 110. Data: 2004-02-18 15:17:16
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Jacek Marek" <n...@i...pl> wrote in message
    rosłem
    > do karty kredytowej, może jej nie potrzebuje, za dużo sprawia problemów. A
    > nie mam ochoty na reklamacje.

    A Ty nie możesz łaskawie napisać JAK jesteś z nimi związany? Jakimi
    produktami?

    KK