  • 1. Data: 2004-02-18 05:52:46
    Temat: Jak najlepiej zainwestowac 1000zl?
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    ...no wlasnie jak? Moze macie Panstwo jakies pomysly ciekawe. Prosze o
    wypowiedzi i propozycje. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-18 09:01:44
    Temat: Re: Jak najlepiej zainwestowac 1000zl?
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ...no wlasnie jak? Moze macie Panstwo jakies pomysly ciekawe. Prosze o
    > wypowiedzi i propozycje. Pozdrawiam

    A jaką minimalną stopą zwrotu jesteś zainteresowany?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-02-18 09:10:53
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Marcin wrote:

    > ...no wlasnie jak? Moze macie Panstwo jakies pomysly ciekawe. Prosze o
    > wypowiedzi i propozycje. Pozdrawiam

    Na jaki termin i przy jakim stopniu ryzyka?

  • 4. Data: 2004-02-18 09:25:37
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    No wlasnie sam nie wiem. Jestem w stanie zaryzykowac dla wiekszego zysku.
    Ogólnie rzecz biorac to obojetnie jak byle jak najwiecej z tego bylo. Dziwne
    ale tak sobie pomyslalem. Pozdrawiam :)

    On
    Marcin,
    m...@w...pl

  • 5. Data: 2004-02-18 09:46:58
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > ...no wlasnie jak? Moze macie Panstwo jakies pomysly ciekawe. Prosze o
    > wypowiedzi i propozycje. Pozdrawiam

    Ja bym to zainwestowal w siebie czyli jakis kurs/szkolenie
    albo w konsumpcje np. hobby/wakacje/piwo :-)))))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2004-02-18 09:48:30
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > No wlasnie sam nie wiem. Jestem w stanie zaryzykowac dla wiekszego zysku.
    > Ogólnie rzecz biorac to obojetnie jak byle jak najwiecej z tego bylo.
> [...]

    ku kupony lotto :))
    ryzyko duże, ale będzie z tego najwięcej :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2004-02-18 10:31:23
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Lotto hmm, można dużo ale prawdopodobieństwo jest znikome, ale...dzięki za
    pomysł

    On
    plusz,
    p...@i...usun_spam.pl

  • 8. Data: 2004-02-18 10:41:02
    Od: "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym to zainwestowal w siebie czyli jakis kurs/szkolenie
    > albo w konsumpcje np. hobby/wakacje/piwo :-)))))

    Zwłaszcza inwestycja w piwo zwraca się bardzo szybko :)

    --
    Pozdrowienia
    Grzesiek S.

  • 9. Data: 2004-02-18 10:56:33
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Zwłaszcza inwestycja w piwo zwraca się bardzo szybko :)

    Biorac po uwage obecne stopy to w wypadku piwa % wyglada
    calkiem niezle (srednio 5-8%, lepiej od lokat i obligacji ;-))

  • 10. Data: 2004-02-18 11:01:20
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c0vfns$8pd$1@news.onet.pl...

    > Zwłaszcza inwestycja w piwo zwraca się bardzo szybko :)

    Ale całego tysiąca na raz nie da rady zainwestować ;]

    Pozdrawiam,
    Washko