  • 1. Data: 2004-02-18 11:02:43
    Temat: LUKAS Bank - Kredyt hipoteczny?????
    Od: "Marcin\(Mały\)" <m...@k...chip.pl>

    Witam

    Czy ktos szanownych grupowiczów miał doświadczenie w tym temacie. Pomozcie
    może doradzicie mi jakis inny bank?

    z gory dzieki za info

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2004-02-18 11:53:24
    Temat: Re: LUKAS Bank - Kredyt hipoteczny?????
    Od: "Adam Sierzputowski" <a...@i...pl>

    Załatwiałem w w-wie. Szybko, bez problemów. same pozytywne odczucia. Jedyna
    wada to brak możliwości przewalutowania :-(

  • 3. Data: 2004-02-18 16:39:31
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Adam Sierzputowski wrote:
    > Załatwiałem w w-wie. Szybko, bez problemów. same pozytywne odczucia. Jedyna
    > wada to brak możliwości przewalutowania :-(

    Oprocentowanie też chyba nieszczególnie korzystne...

  • 4. Data: 2004-02-18 19:11:19
    Od: t...@p...onet.pl

    Marża i prowizja wyrażnie większa niż w KB lub PKOBP (dla kredytów w PLN)

    Przykładowo:
    Oprocentowanie = WIBOR 3M + marża Banku od 1,25% do 2,5%
    podczas, gdy w KB
    Oprocentowanie = WIBOR 3M + marża Banku od 1,25% do 1,75%

    Stąd moja rada, jeżeli w PLN, to zapomnij o Lukasie. Z kolei dla kredytów
    denominowanych prawdopodobnie nie istnieje możliwość przewalutowania (post
    wyżej). Jeżeli to prawda, to CAŁKOWICIE eliminuje ten bank.

    Dla kredytów denominowanych polecam Multi.

    Pozdrowienia Tensor1

  • 5. Data: 2004-02-18 19:13:33
    Od: t...@p...onet.pl

    > Załatwiałem w w-wie. Szybko, bez problemów. same pozytywne odczucia. Jedyna
    > wada to brak możliwości przewalutowania :-(

    Przecież to jest wada zasadnicza!!!!!!!!
    Tensor1

  • 6. Data: 2004-02-19 12:46:30
    Od: "Marcin\(Mały\)" <m...@o...pl>

> [...]
    > wyżej). Jeżeli to prawda, to CAŁKOWICIE eliminuje ten bank.
    >
    > Dla kredytów denominowanych polecam Multi.

    Dzięki Wszystkim za informacje. Oprocentowanie rzeczywiście wysokie,
    prowizja od 0,9 - 2 % ale nie wymagają rzeczoznawcy do wyceny lokalu (co też
    kosztuje), nie trzeba zakładać księgi wieczystej na lokal spółdzielczy
    własnościowy. Co wy na to?? Sprawdzę jeszcze w MULTI.

    Pozdrawiam Marcin