  • 1. Data: 2004-02-18 00:20:32
    Temat: KK mBanku za darmo
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    Nie wiem czy wiecie, ale daja wszystkie trzy za darmo na pierwszy rok.

    Akcja trwa do konca kwietnia.

    Ale ja jak twierdziłem wczesniej, tak twierdze i teraz (a zwlaszcza teraz),
    że nawet za darmo nie warto.

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2004-02-18 01:09:03
    Temat: Re: KK mBanku za darmo
    Od: devnull <d...@n...net>

    A dlaczego? Przypomnij, albo daj linka.

  • 3. Data: 2004-02-18 18:53:54
    Od: "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:c0ub6s$ahs$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Akcja trwa do konca kwietnia.
    >
    > Ale ja jak twierdziłem wczesniej, tak twierdze i teraz (a zwlaszcza

    A gdzie coś można znaleźć o tej akcji? Szukam na stronach mBanku i gdzie nie
    wejdę to piszą o opłatac.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 4. Data: 2004-02-18 20:13:19
    Od: LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:
    > Nie wiem czy wiecie, ale daja wszystkie trzy za darmo na pierwszy rok.
    >
    > Akcja trwa do konca kwietnia.

    Nie ma takiej akcji. Co najwyżej jakaś oddolna, regionalna inicjatywa.
    --
    luzyta

  • 5. Data: 2004-02-20 11:00:53
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Nie ma takiej akcji. Co najwyżej jakaś oddolna, regionalna inicjatywa.

    Do tego ze w mBanku kazdy robi co chce ( i mówi) to sie przyzwyczaiłem...
    ale zeby taka akcja na lewo....

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2004-02-20 11:03:23
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > teraz),

    > A gdzie coś można znaleźć o tej akcji? Szukam na stronach mBanku i gdzie
    nie
    > wejdę to piszą o opłatac.

    Akwizytorzy chodza po zakladach pracy i probuja wciskac :) Zupełnie jak
    Shity Bank...
    Ale jako, ze u mnie byli po Raffim, Shity i DB.... to słabo widze żniwo :)

    MAd Hat
    ter

  • 7. Data: 2004-02-20 11:06:34
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > A dlaczego? Przypomnij, albo daj linka.

    Tak ogólnie to za całokształt, a szczegółowo to, na przykład, za to, że
    dodatkowa i główna są w tej samej cenie (co jest IMHO, absurdem^2 - po co
    brac dodatkowe, jak mozna miec N x głowna i kosztuje to tyle samo, a limity
    wieksze i odpowiedzialnosc mniejsza - ktos kto uklada ta TOiP, IMHO, był
    madry inaczej) :)

    MAd Hat
    ter