  • 1. Data: 2008-05-27 18:58:42
    Temat: Karta kredytowa Getin -- epilog... ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Karta kredytowa Getin -- epilog... ;)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g113p8$85j$...@i...gazeta.pl
    "Eneuel Leszek Ciszewski" g0fsb1$2cj$...@a...icm.edu.pl

    A jednak karta Getinbanku mnie kosztowała...

    Ponieważ nie mam w zwyczaju ;) wnioskowania o nową kartę w czasie
    oczekiwania na inną, zwlekałem z wnioskiem w mBanku, co poskutkowało
    brakiem ,,środków'' na moich kartach, w efekcie czego zapłaciłem
    02 maja br. około 1200 złotych gotówką, to znaczy około 600 złotych
    zapłaciłem gotówka i około 600 złotych zapłaciłem kartą debetową Polbanku...

    Tak więc straciłem około 12 złotych -- może trochę mniej ,,dzięki''
    karcie Getinbanku... Niby mogłem wnioskować w mBanku już dużo wcześniej,
    uznając kartę Getin za straconą, jako że wniosek w Getin składałem bodajże
    11 marca br., ale jakoś tak się stało, że doszło do poślizgu i ,,środków''
    mi zabrakło. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2008-05-27 19:02:59
    Temat: Re: Karta kredytowa Getin -- epilog... ;)
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > 11 marca br., ale jakoś tak się stało, że doszło do poślizgu i ,,środków''

    czyli poniosłeś koszt alternatywny, a tego nikt Ci nie zwróci ;-)

    ps
    moje boje z Getin Bankiem skończyły się na rachunku TOP...i na razie nie
    planuję nawet zbliżać się do tego banku, zdrowie psychiczne bezcenne ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-05-27 20:47:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" g1hlu8$2mga$...@o...icpnet.pl
    > czyli poniosłeś koszt alternatywny, a tego nikt Ci nie zwróci ;-)

    > moje boje z Getin Bankiem skończyły się na rachunku TOP...i na razie nie
    > planuję nawet zbliżać się do tego banku, zdrowie psychiczne bezcenne ;-)

    No własnie -- mogę zauważyć, że raptem 12 złotych (może nawet mniej)
    zapłaciłem za zgłębienie ;) tajemnicy, jaką jest ,,popularność'' Getinbanku... ;)

    Czasami myślę o tym, że takie doświadczenia należałoby sprzedawać :) potencjalnym
    klientom, czyli dzielić się z nimi ;) kosztami poznawania ,,nowego''. ;)

    -=-

    Wkrótce (jutro) moja karta kredytowa Citi ma okres, ;) ale zanim to nastąpi,
    już będzie pusta, choć przeca niedawno (przed tygodniem) ją spłaciłem... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2008-05-27 21:30:15
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Czasami myślę o tym, że takie doświadczenia należałoby sprzedawać :)
    > potencjalnym
    > klientom, czyli dzielić się z nimi ;) kosztami poznawania ,,nowego''. ;)

    racja, takie porady mają swoją cenę ;-)
    ale zazwyczaj Polak mądry po szkodzie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-05-28 00:05:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" g1huic$18o$...@o...icpnet.pl

    > racja, takie porady mają swoją cenę ;-)
    > ale zazwyczaj Polak mądry po szkodzie...

    Ja wiedziałem, że coś na nich stracę, ale nie pomyślałem,
    że stracę czas, choć to właśnie czasu najbardziej mi szkoda. :)
    Tutaj czas przełożył się w prosty sposób na pieniądze, choć
    straty rzeczywiste są o niebo większe niż te 12 złotych. :)
    Kilka wizyt u nich -- samo złożenie wniosku pochłonęło aż
    trzy wizyty... A te wizyty są raptem koniuszkiem góry lodowej
    czasu zmarnowanego na ów Getin...

    -==-

    Jeśli chodzi o współczesne karty kredytowe, to najwięcej czasu
    straciłem na Lukas, później na Getin, ING Śląski i Sygmę.

    W przeszłości straszliwie dużo złego doznałem od PekaO -- wielu
    mnie uprzedzało, a jednak ta żmija pokąsała mnie... Takie porażki
    zaklinaczy są ponoć typowe. :)

    -=-

    Na Citi też sporo poświęciłem uwagi i w pewnym momencie byliśmy
    w stanie wojny totalnej. :) Wczoraj tam dzwoniłem, aby dowiedzieć
    się, czy w przyszłym (; roku okresowym ;) karta będzie za free,
    czy też musze wypowiedzieć umowę. Otrzymałem odpowiedź, że normalnie
    jest za free tylko na rok, ale u mnie najwyraźniej i kolejny rok ma
    być za free. Gdy składałem wniosek -- miała być za free przez 3 (trzy)
    lata, ale później ciężko to było to wyegzekwować i aż zagroziłem
    odstąpieniem od umowy. :) Starano się nawet mi wytłumaczyć, że zgubiłem
    przysłaną mi umowę, ale szybko zauważono, że na tym polu raczej nie da
    się ze mną powalczyć. :)

    Ależ ja byłem wówczas w nastroju bojowym. :) Raczej ;) nie mieli szans
    na jakąkolwiek wygraną ze mną nawet wówczas, gdyby mieli rację w 106%. ;)
    Zachowywałem się jak facet z reklamy Lukas. :)

    BTW Lukas -- już w pierwszych tygodniach naszej kooperacji oszukano
    mnie tam tyle razy, że byłem zdumiony swoją powściągliwością. :)
    Im dłużej byłem im klientem, tym gorzej mnie traktowali, aż
    w końcu zrezygnowałem z płacenia kartą kredytową i zamknąłem
    ,,bezpłatny'' rachunek. Za kilka miesięcy będę musiał zamknąć
    także rachunek karty. I być może przeniosę tę kartę (razem
    z topickową :) kartą z Getin) do Raiffeisen, aby otrzymać
    sumę powiększoną o 30%, czyli raptem 3300.

    BTW Citi i kolejnego (; roku okresowego ;) karty
    kredytowej -- można wierzyć facetowi z infolinii CitiH?

    On mówi, że tak... Pytałem go wielokrotnie o to, czy oby
    na pewno kolejny rok mam mieć za free, aby w razie czego
    nie było nieporozumień ze złą jakością nagrania... :) Na
    szczęście na czas nie załapał, dlaczego aż tyle razy
    powtarzam swoje pytanie...

    -=-

    Ogólnie nie jest źle. ;) Życiem przypłaciłem tylko kontakt z PeKaO. :)
    No i ING Śląski mnie dobijał tak mocno, że normalnego człowieka by
    coś takiego powaliło na kolana lub nawet zabiłoby...

    Boże -- ile ja przeżyłem z powodu tych dwóch banków...

    I krówska z PeKaO jeszcze parę lat temu miały nadzieję
    na to, że mnie jeszcze raz żywcem nabiją na rożen!!! :)

    -=-

    A szkoliłem się na utarczkach z PKO bp. :) Najstraszliwsza wojna z PKO bp
    to jak sielankowa wspólna kolacja przy grillu z ,,zaprzyjaźnionym'' PeKaO. ;)

    Tak w ogóle -- to postawie pracowniczki PKO bp (dziś PKO BP SA)
    zawdzięczam swoje przeżycie biologiczne. :) Chyba nigdy im tego
    nie zapomnę :) i mam nadzieję, że kiedyś się jakoś odwdzięczę. :)

    A jakiejś reporterce z którejś gazety białostockiej zawdzięczam
    mocny punkt w wojnie o dwa mieszkania o łącznej powierzchni 129
    metrów kwadratowych... Dziewczyna tak po prostu pewnego dnia
    strzeliła ze swojej lustrzanki w moim kierunku i jej łup (czyli
    zdjęcie) zamieszczono w gazetce...

    -=-

    Wracając do Getin -- raczej to nie jest przeciwnik dla mnie. :)
    (czyli to żaden dla mnie przeciwnik -- takie nic) :)
    I wcale nie dlatego, że jestem formalnie etatowym pracownikiem
    doradcy finansowego notowanego przez ministerstwo itp. organizacje. :)

    I nie dlatego też, że uruchamiam dawne swoje siły zbrojne :) oparte
    o adwokatów i innych prawników :) oraz osoby im towarzyszące. :)
    Długo przygotowywałem się do pewnej wojny z moimi cieciami, aż tu
    nagle mój adwokat (nieświadomie na dodatek) wojnę zakończył, nim
    się ona w ogóle rozpoczęła, eliminując deklaracją dobrej woli
    najgroźniejszego mego przeciwnika... (któremu wyjaśniłem, że
    nie z nim poprowadzę wojnę z uwagi na przedawnienie, które
    go w pełni chroni przede mną, lecz z ww. cieciami)

    -=-

    Gdzieś pisałem na tej grupie o tym, że Getin zapewne mnie oszuka,
    dlatego trudno mi tłumaczyć się, iż Polak mądry dopiero po szkodzie. :)
    Raczej musiałem to przeżyć na własnej skórze. :) Teraz nie chce mi się
    szukać tamtego postu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2008-05-28 07:50:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g1i7kd$9hq$...@f...man.torun.pl

    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Date: Sat, 23 Feb 2008 00:49:40 +0100

    > Coś słabo szukałeś.

    Chyba tak. Już znalazłem.
    Biorą 5 złotych, jeśli nie ma w miesiącu bezgotówkowych na minimum 100 złotych.
    Dla mnie to pachnie przepychankami, których nie lubię. :) Ale może nie jest tam źle.
    :)
    100 złotych nie wydać jest raczej ciężko, ale po co mi o tym pamiętać. :) Jeszcze
    gdyby
    to uśrednili za kilka miesięcy...

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2008-05-28 15:05:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g1hlm3$mu0$...@f...man.torun.pl

> [...]
    > 11 marca br., ale jakoś tak się stało, że doszło do poślizgu i ,,środków''

    Niestety koszty rosną... Z braku ,,środków'' na kartach, kupiłem
    przed kilkoma dniami paliwo za 70 złotych, później za 100 złotych
    (ale płaciłem o 10 groszy drożej za litr) a teraz paliwo kosztuje
    o 26 groszy drożej za litr niż kosztowało wówczas, gdy z pustym
    zbiornikiem tankowałem symboliczną ilość -- za 70 złotych. :)

    50 litrów (w zbiorniku mieści się 55) to 13 złotych w plecy...
    Niby nieco mniej, bo przeca trochę wówczas zatankowałem, ale
    niewiele mniej... Tak więc w sumie to ze 20 złotych...

    --