  • 11. Data: 2006-08-28 23:14:56
    Temat: Re: Karta Prepaid alee.
    Od: "Kris Kris" <k...@g...pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > jak to nie, przeciez mam i uzywam... ;-)
    >
    > oczywiscie karty bzwbk money.pl sa wydawana w dwoch wersjach:
    > kredytowej i pre-paid
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    ING mnie interesuje bo tylko na dowod szybko ktos pojdzie wezmie i mi posle
    mozna ja doladowywac z innego banku rowniez ?
    ciekaw jestem ceny

    Dziekuje Serdecznie wszystkim :) za odpowiedzi..

  • 12. Data: 2006-08-29 05:03:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    I naprawdę przerosła Cię próba wejścia na www.ing.pl i sprawdzenia?

  • 13. Data: 2006-08-29 08:17:06
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > jak to nie, przeciez mam i uzywam... ;-)
    >
    > oczywiscie karty bzwbk money.pl sa wydawana w dwoch wersjach:
    > kredytowej i pre-paid
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    Karta money.pl to zwykła debetówka do konta, z prepaidem ma niewiele
    wspólnego
    Arek

  • 14. Data: 2006-08-29 08:46:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> napisał w
    wiadomości news:ed0t5u$e3a$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Karta money.pl to zwykła debetówka do konta, z prepaidem ma niewiele
    > wspólnego

    Wszystkie prepaidy sa debetowkami do swoich kont.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2006-08-29 10:04:52
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    > Wszystkie prepaidy sa debetowkami do swoich kont.
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    > ---
    > Slawek Kos --> s...@p...com

    Taa
    Tylko po pierwsze konto prepaida nie ma żadnej funkcjonalności poza wpłatami
    (a i to nie zawsze) i księgowaniem wypłat. Nie ma mowy o przelewach itp.
    Po drugie prepaid to karta NIEPERSONALIZOWANA.
    Prepaid to karta, którą możesz kupić w banku, dać ją komukolwiek, on
    podpisze ją na odwrocie i nią płaci. Na prepaidach nie ma imienia i
    nazwiska. Do jej wydania nie trzeba okazywać żadnych dokumentów. Ją sie po
    prostu kupuje...
    Arek

  • 16. Data: 2006-08-29 13:24:56
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> napisał w
    wiadomości news:ed13g4$j2m$1@news.dialog.net.pl...

    > Taa
    > Tylko po pierwsze konto prepaida nie ma żadnej funkcjonalności poza
    wpłatami
    > (a i to nie zawsze) i księgowaniem wypłat. Nie ma mowy o przelewach itp.

    No i co z tego?
    Konto istnieje a do niego karta

> [...]
    > podpisze ją na odwrocie i nią płaci. Na prepaidach nie ma imienia i
    > nazwiska. Do jej wydania nie trzeba okazywać żadnych dokumentów. Ją sie po

    Guzik prawda.
    ING Podróżnik może być personalizowany
    nawet gdy nie jest personalizowany to podpisujesz umowe.

    Wymysliles sobie jakis swoj ideal prepaida i myslisz ze wszyskie takie...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 17. Data: 2006-08-29 14:44:59
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nawet gdy nie jest personalizowany to podpisujesz umowe.
    >
    > Wymysliles sobie jakis swoj ideal prepaida i myslisz ze wszyskie takie...

    Może - to chyba kluczowe słowo.
    Jeśli uważasz że allekarta i money pl to prepaidy, to praktycznie wszystkie
    debetówki do konta w Polsce według ciebie to pre-paid? (delfin do ekonta,
    maestro w Pekaosa, albo guzik w Inteligo) No i kiedy przestają być
    prepaidami? Jak do konta moneypl przyznają mi kredyt odnawialny to karta
    zmieni swoje EGO? Stanie się? no własnie czym, skoro w/g ciebie debetówki to
    prepaid to czym sie stanie? Raczej nie kredytówką, chociaż w/g Twojej
    definicji ... może..
    Arek

  • 18. Data: 2006-08-29 15:25:25
    Od: "Kris Kris" <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):

    > I naprawdę przerosła Cię próba wejścia na www.ing.pl i sprawdzenia?

    jak co to ingbank.pl i niema ceny !
    Wiec moze ktos zna ?

  • 19. Data: 2006-08-29 15:49:50
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ed1m95$kkv$1@inews.gazeta.pl, *Kris Kris* wrote:

    > jak co to ingbank.pl i niema ceny !
    > Wiec moze ktos zna ?

    A to
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32352

    i TOiP to nie umiesz sobie znalesc?

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/31244

    PS. Zrezygnuj chyba z tej karty bo to zbyt skomplikowany produkt jak dla
    ciebie skoro nawet znalezienie ile kosztuje cie przerasta.

    --
    darnok

  • 20. Data: 2006-08-29 16:37:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kris Kris napisał(a):

    > jak co to ingbank.pl i niema ceny !
    > Wiec moze ktos zna ?

    Jak niema to niema. Nikt niezna skoro niema ceny.

    PS Cena jest w co najmniej dwóch oczywistych miejscach. Podpisuję się
    pod sugestią kolegi darnoka - to chyba zbyt skomplikowany produkt dla
    Ciebie.