  • 1. Data: 2006-08-28 14:12:31
    Temat: BPH - kolejna porazka
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Ponad dwa miesiace temu zlozona przeniesieniowka KK .
    Przyjete wszystkie wyciagi zlozony wniosek . ( nawet sobie sezama
    otworzylem )
    Patrze sobie na zegarek i juz nie wytrzymalem , na zaden numer podany na
    stronie nie mozna sie dodzwonic . Infolinia 022 xxxx przy probie
    polaczenia zrywa .Numery 0801 gadaja ze z tego obszaru polaczenie nie moze
    byc zrealizowane ( tylko gadaja tak od dwoch godzin a ja dzwonie z komorki
    to z jakiego obszaru ? :))
    Nie podejrzewam zeby mieli wpietego VOIPA wiec juz nie wiem o co chodzi .
    Dzwonie do odzialu i panna mi mowi ze poszuka zaraz moich dokumentow , po
    chwili ze zrobi to jutro . Ja mowie ze ta sprawa ma ponad 2 miesiace , a ona
    ze spokojem ze poszuka jutro .
    Ja pier...... co to jest , bo jak tak wyglada obsluga klienta w jednym z
    wiekszych polskich bankow to ja pitole ta IV rzeczpospolita i wole II rzesze
    :))
    Poprostu rece mi opadaja

    --
    Pozdrawiam Jacek

  • 2. Data: 2006-08-28 15:05:14
    Temat: Re: BPH - kolejna porazka
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Poprostu rece mi opadaja

    Jak masz jeszcze siły to wyskrob coś tu
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt

    Na grupie piszą że to działa

    Darek

  • 3. Data: 2006-08-28 15:59:36
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > Ponad dwa miesiace temu zlozona przeniesieniowka KK .
    > Przyjete wszystkie wyciagi zlozony wniosek . ( nawet sobie sezama
    > otworzylem )

    na Silver PC czekałem 5 dni roboczych... moze moj oddział jest jakis
    "sprawniejszy"?

    kor_nick

  • 4. Data: 2006-08-28 19:09:29
    Od: "Don Kichot" <a...@s...pl>

    > polaczenia zrywa .Numery 0801 gadaja ze z tego obszaru polaczenie nie moze
    > byc zrealizowane ( tylko gadaja tak od dwoch godzin a ja dzwonie z komorki
    > to z jakiego obszaru ? :))

    Czy moglbys zdradzic ktora polska siec komorkowa umozliwia dzwonienie nma
    numery 0801 ?

    pzdr
    tpajak

  • 5. Data: 2006-08-28 20:01:52
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ja pier...... co to jest , bo jak tak wyglada obsluga klienta w jednym z
    > wiekszych polskich bankow to ja pitole ta IV rzeczpospolita i wole II rzesze
    > :))
    a co ma piernik do wiatraka ?

    bepeh Cie olal to idz do innego banku...

  • 6. Data: 2006-08-28 20:06:23
    Od: "rtfm" <r...@w...pl>

    > Ponad dwa miesiace temu zlozona przeniesieniowka KK .
    > Przyjete wszystkie wyciagi zlozony wniosek . ( nawet sobie sezama
    > otworzylem )

    O interpunkcji slyszal?

> [...]
    > byc zrealizowane ( tylko gadaja tak od dwoch godzin a ja dzwonie z komorki

    Podzwon tak jeszcze trzy tygodnie - moze wtedy nasuna ci sie jakies sensowne
    wnioski.

> [...]
    > Ja pier...... co to jest , bo jak tak wyglada obsluga klienta w jednym z
    > wiekszych polskich bankow to ja pitole ta IV rzeczpospolita i wole II

    Rece to opadaja jak sie to czyta - powinienes miec zabroniony dostep do
    internetu - ewentualnie w trybie readonly.
    Od dawno uwazam ze powinni wprowadzic egzamin na posiadanie karty
    kredytowej - minimum 30 IQ. Ale kogo wtedy by czesali?

  • 7. Data: 2006-08-28 20:26:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Don Kichot napisał(a):

    > Czy moglbys zdradzic ktora polska siec komorkowa umozliwia dzwonienie nma
    > numery 0801 ?

    Orange ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2006-08-28 21:07:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to z jakiego obszaru ? :))
    > Nie podejrzewam zeby mieli wpietego VOIPA wiec juz nie wiem o co chodzi .

    Na moją znajomość rzeczy, to akurat to nie jest komunikaz z banku, tylko od
    operatora. Z komórki nie można dzwonić na 0-80# ### ###.

  • 9. Data: 2006-08-28 21:31:12
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Na moją znajomość rzeczy, to akurat to nie jest komunikaz z banku, tylko
    > od operatora. Z komórki nie można dzwonić na 0-80# ### ###.

    Z Orange można...

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-08-29 02:10:00
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    > Na moją znajomość rzeczy, to akurat to nie jest komunikaz z banku, tylko
    od
    > operatora. Z komórki nie można dzwonić na 0-80# ### ###.

    Nie wiem jakie masz znajomosci :)))
    0801 300 000 multilinia , uzywam od 3 lat i zawsze dzwonie z tej samej
    komorki
    0801 300 800 mlinia mbanku , uzywam od jakis 5 lat albo lepiej ta sama
    komorka

    W przypadku kiedy wlasciciel numeru nie podpisze umowy z operatorem zalozmy
    orange , z telefonu orange nie mozna zadzwonic pod dany numer 080xxxx .
    Nie wiem czy koledze szkoda tych 30 sec zeby sobie sprawdzic jaki komunikat
    otrzyma po probie wykonania polaczenia pod wskazane numery 0801 BPH , oraz
    pod podany numer stacjonarny . Przy uzyciu tel kom .
    Nie uzywam tepsy z prostej przyczyny , mam drozej niz przez komorke i nie
    chce mi sie ladowac sluchawki a na kablu wisiec nie lubie . Wole posiedziec
    na ogrodzie .
    Jednak zachecam do testu to proste i nie boli .

    Jac