  • 1. Data: 2006-08-28 15:23:22
    Temat: Konto i karta dla przeciętnego studenta
    Od: "Patryk Trojanowski" <p...@N...pl>

    Rozpoczynam studia i mam zamiar założyć konto. Bardzo interesuja mnie banki
    internetowe. Będe zarabiał, czasem pomogą rodzice i dobrze było by również
    użyć karty bez problemu poza granicami Polski. Poza tym mam zamiar płacić
    kartą w sklepach i na aukcjach internetowych. Proszę o pomoc w doborze
    banku.

    --
    Pat
    pacio [at] os [dot] pl

  • 2. Data: 2006-08-28 15:33:12
    Temat: Re: Konto i karta dla przeciętnego studenta
    Od: "grzechu" <g...@g...com>

    http://direct.money.pl/money/264/

  • 3. Data: 2006-08-28 18:42:16
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Mon, 28 Aug 2006 17:23:22 +0200, Patryk Trojanowski napisał(a):

> [...]
    > użyć karty bez problemu poza granicami Polski. Poza tym mam zamiar płacić
    > kartą w sklepach i na aukcjach internetowych. Proszę o pomoc w doborze

    Konto w BZWBK i karta prepaidowa Money.

  • 4. Data: 2006-08-28 20:59:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Stefan <p...@g...com> wrote:
    > Konto w BZWBK i karta prepaidowa Money.

    a dlaczego nie mBank lub Inteligo?
    BZ WBK jednak ma dosc mala te swoja siec bezprowizyjnych bankomatow.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 5. Data: 2006-08-28 21:02:18
    Od: w...@t...pl (Bankier Amator)

    mBank jeśli to duże miasto i są wpłatomaty.

    Jeśli nie to Inteligo ale tutaj jest już opłata za prowadzenie konta.

    Musisz sam wybrać... to twoje konto i twoja kasa.

    Inne rachunki odradzam.--
    Wysłano z serwisu -> http://www.hil.pl - kosmetyki i chemia motoryzacyjna

  • 6. Data: 2006-08-28 21:06:15
    Od: w...@w...pl (Inteligo-wicz)

    Popieram Amre i Bankiera....

    Zdecydowanie mbank lub Inteligo

    Były student ;-)

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe

  • 7. Data: 2006-08-28 22:17:57
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > Popieram Amre i Bankiera....
    >
    > Zdecydowanie mbank lub Inteligo
    >
    > Były student ;-)

    A najlepiej zrobić rozeznanie jakie bankomaty (tudzież banki PKO BP w
    przypadku inteligo) są blisko uczelni lub po drodze do
    domu/miasta/pracy/knajpek/sklepów.
    Obstawiam, że najszybciej przy uczelniach znajdziesz punkty BPH ale zaraz za
    nim w kolejności można spotkać właśnie PKO BP. Z tego też powodu posiadam
    Inteligo, większość operacji (przelewy, płatności, FI, giełda) prowadze
    przez mBank.

  • 8. Data: 2006-08-29 08:05:46
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Mon, 28 Aug 2006 22:59:09 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > a dlaczego nie mBank lub Inteligo?
    > BZ WBK jednak ma dosc mala te swoja siec bezprowizyjnych bankomatow.

    Jak już to inteligo, ale ma drogie przelewy - kolega chciał używać karty do
    płacenia w Internecie, a jeśli mnie pamięć nie myli to mBank na swojej VE
    nie ma odblokowanych transakcji zdalnych.

  • 9. Data: 2006-08-29 08:50:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Stefan napisał(a):

    > Jak już to inteligo, ale ma drogie przelewy - kolega chciał używać karty do
    > płacenia w Internecie, a jeśli mnie pamięć nie myli to mBank na swojej VE
    > nie ma odblokowanych transakcji zdalnych.

    Ale Inteligo ma. Poza tym jesli ktos chce robic kilkadziesiat przelewow
    na miesiac to w Inteligo wyjdzie to faktycznie drogo, tym niemniej 3-5
    przelewy na miesiac to jest koszt dwoch biletow na autobus, wiec raczej
    bym nie popadal w skrajnosci z tymi "drogimi przelewami".

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2006-08-29 08:54:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

> [...]
    > użyć karty bez problemu poza granicami Polski. Poza tym mam zamiar płacić
    > kartą w sklepach i na aukcjach internetowych. Proszę o pomoc w doborze

    mBank + Inteligo. Calkowity koszt tych dwoch kont przy zamrozeniu na
    Inteligo kwoty min. 100zl wyniesie 0,99zl na miesiac. A uzyskasz dostep
    do bezplatnych wyplat ze wszystkich bankomatow PKO BP (Inteligo),
    euronetu oraz BZWBK (mBank), bezplatne wplaty na konto (na Inteligo w
    placowkach PKO BP, na mBank we wplatomatch), korzystnie oprocentowany
    rachunek eMax+ (mBank) oraz mozliwosc zakupu przez internet (Inteligo).
    Jak student otrzymasz tez pewnie bezproblemowo karte kredytowa w mBanku.

    No i zawsze masz dostep do dwoch roznych bankow, w razie gdyby jeden
    mial jakas awarie systemu czy cos takiego.

    O tym, ze w zasadzie kazdy sprzedawca na Allegro ma ktores z tych kont
    nie musze wspominac, a czasem znacznie przyspiesza to caly zakup.

    --
    pozdrawiam
    Mithos