  • 21. Data: 2006-08-29 17:54:54
    Temat: Re: Karta Prepaid alee.
    Od: "Kris Kris" <k...@g...pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> napisał(a):

    > A to
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32352
    >
    > i TOiP to nie umiesz sobie znalesc?
    >
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/31244
    >
    > PS. Zrezygnuj chyba z tej karty bo to zbyt skomplikowany produkt jak dla
    > ciebie skoro nawet znalezienie ile kosztuje cie przerasta.

    zabawne kto to pisze :)

    ''przedpłaconych Maestro""
    karta o ktorej mowa to VISA !!
    zastanow sie na co odpisujesz jesli niewiesz nie odpisuj !
    Kolego...
    Chyba przeczytanie kilku wiadomosci jest dla ciebie za skomplikowane
    wiec moze przestan korzystac ? ( na zlosc tobie i wcale tak nie mysle )

  • 22. Data: 2006-08-29 17:58:02
    Od: "Kris Kris" <k...@g...pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> napisał(a):

> [...]
    >
    > PS. Zrezygnuj chyba z tej karty bo to zbyt skomplikowany produkt jak dla
    > ciebie skoro nawet znalezienie ile kosztuje cie przerasta.

    chyba zrezygnuje :) PS PDF widzialem i cene 24 rowniez
    ale pytalem celowo bo bardzo czesto sie zdarza ze cena przy okienku bedzie
    inna bo trzeba to i tamto - szczegulnie ze widzialem podobne karty za 150zl...

  • 23. Data: 2006-08-29 18:06:08
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ed1v1e$phe$1@inews.gazeta.pl, *Kris Kris* wrote:

    > ''przedpłaconych Maestro""
    > karta o ktorej mowa to VISA !!
    > zastanow sie na co odpisujesz jesli niewiesz nie odpisuj !
    > Kolego...

    Wracaj do szkoly, juz za tydzien poczatek roku - nie z czasownikami piszemy
    rozdzielnie.

    > Chyba przeczytanie kilku wiadomosci jest dla ciebie za skomplikowane
    > wiec moze przestan korzystac ? ( na zlosc tobie i wcale tak nie mysle )

    Zapoznalem sie z watkiem w stopniu wystarczajacym. Dotyczyl karty prepaid, a
    nie konkretnie tylko tamtejszej VISY, ktora zreszta jest malo funkcjonalna,
    bo jest powycinana i nie dziala w bankomatach.
    Ty sie naucz czytac ze zrozumieniem oferty uslug z ktorych chcesz korzystac.

    Jako ze mam do czynienia z analfabeta wtornym to napisze drukowanymi
    literami - nie krzycze.

    TABELA OPLAT I PROWIZJI czyli link nr 2 strona 14

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/31244

    --
    darnok

  • 24. Data: 2006-08-29 19:26:11
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Może - to chyba kluczowe słowo.
    > Jeśli uważasz że allekarta i money pl to prepaidy, to praktycznie
    > wszystkie debetówki do konta w Polsce według ciebie to pre-paid? (delfin
    > do ekonta, maestro w Pekaosa, albo guzik w Inteligo) No i kiedy
    > przestają być prepaidami? Jak do konta moneypl przyznają mi kredyt
    > odnawialny to karta zmieni swoje EGO? Stanie się? no własnie czym, skoro
    > w/g ciebie debetówki to prepaid to czym sie stanie? Raczej nie
    > kredytówką, chociaż w/g Twojej definicji ... może..
    > Arek

    no to moze nalezaloby poinformowac bank, oni ja reklamuja jako karte
    pre-paid... ;-)

    oczywiscie jest na niej imie i nazwisko posiadacza i jest podpieta do
    konta, aby ja otrzymac nalezy podpisac umowe

    jezeli karta platnicza mialaby byc traktowana analogicznie jak telefon
    komorkowy pre-paid (kupujesz i gadasz) to ww. pre-paidem faktycznie nie jest

    pozdr.
    RobertS

  • 25. Data: 2006-08-29 19:42:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    RobertS napisał(a):

    > jezeli karta platnicza mialaby byc traktowana analogicznie jak telefon
    > komorkowy pre-paid (kupujesz i gadasz) to ww. pre-paidem faktycznie nie
    > jest

    Proszę o podkręcenie jasności wypowiedzi - dlaczego jeżeli porównać tę
    kartę do komórkowego pre-paida, to ta karta pre-paidem nie jest? Bo moim
    zdaniem właśnie z tego samego porównania właśnie wynika, że jest. :-)

    De facto wszystkie lub prawie wszystkie debetówki mogą być (i
    najczęściej właśnie są) w określonych przypadkach kartami pre-paid...

    Pre-paidem powinna być w zasadzie nazywana jedynie elektroniczna
    portmonetka - czyli zapisujemy wartość X na chipie i wydajemy ją
    off-line, a tych środków nie ma już na rachunku karty. Choć z drugiej
    strony co za różnica, czy wartość jest zapisana na chipie, czy w
    systemie banku i w którym miejscu. Generalnie - jak zwał tak zwał. ;-))))

  • 26. Data: 2006-08-29 20:21:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Aug 2006 21:42:23 +0200,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisała:
    [..]

    > Pre-paidem powinna być w zasadzie nazywana jedynie elektroniczna
    > portmonetka - czyli zapisujemy wartość X na chipie i wydajemy ją
    No właśnie.
    A jeśli chodzi o ING, to brak personalizacji niewiele zmienia -
    podpisuje się w końcu (prawie) normalną umowę, więc tu ona niewiele się
    różni od "prepaida" BZWBK Money

    > off-line, a tych środków nie ma już na rachunku karty. Choć z drugiej
    > strony co za różnica, czy wartość jest zapisana na chipie, czy w
    > systemie banku i w którym miejscu. Generalnie - jak zwał tak zwał. ;-))))

    Nooo, zaczyna być istotne kiedy karte kupi A, podaruje ją B, a ten z
    kolei wyśle ja w rozliczeniu C

    KJ

    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.
    -- Yeats

  • 27. Data: 2006-09-09 17:56:21
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    > Prepaid to karta, którą możesz kupić w banku, dać ją komukolwiek, on
    > podpisze ją na odwrocie i nią płaci. Na prepaidach nie ma imienia i
    > nazwiska. Do jej wydania nie trzeba okazywać żadnych dokumentów. Ją sie po
    > prostu kupuje...

    Faktycznie. I jeśli kupujesz taką kartę - np. Kartę Doładowywalną z BZ WBK, to
    dostajesz do niej PIN... i numer konta właśnie.

    A elektonicznych portmonetek sensu stricto to się ZTCW obecnie w Polsce nie
    wydaje...

    vp23