  • 21. Data: 2002-05-07 20:19:32
    Temat: Re: Karta Kredytowa dla niepracujacego-daje jakis bank?
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    news:56fe.00000f8b.3cd8297c@newsgate.onet.pl...
    > Wg. mojej wiedzy w Citi dostaje sie karte przy srednich obrotach
    miesiecznych
    > 10-15 tysiecy na koncie. W obroty wchodzi tez lokata. Karte dostaje sie po
    3
    > miesiacach.

    Szkoda, ze po 3 miesiacach... wszak bank ma od razu gwarancje, a jednak w
    stosunku do ebanku straty % na lokatach marmurowych sa baaaardzo znaczne.

    pzdr

  • 22. Data: 2002-05-07 20:28:11
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > srednie saldo podane przez Ciebie kilku krotnie wieksze - nie dali bo brak
    > zatrudnienia - taki byl powod podany w ich systemie

    hmmm... a ciekawym co by bylo, gdybym wpisal: 1500zl dochodu pochodzacego z
    darowizny od rodzicow, miesieczny, na czas nieokreslony.

    Przeciez studenta wlasnie glownie rodzice utrzymuja...

    pzdr

  • 23. Data: 2002-05-07 20:43:22
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > darowizny od rodzicow, miesieczny, na czas nieokreslony.
    >
    > Przeciez studenta wlasnie glownie rodzice utrzymuja...

    Tak mi powiedzieli w oddziale - ze moglem podac byle co i bym dostal. MUSI
    byc umowa o prace - wtedy pomagaja lokaty jak masz np mniejszy dochod niz
    wymagany.

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2002-05-07 22:42:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Szymon" <w...@p...com> writes:

    > Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Tak, ale na kredytowej zarabiam. Jesli np. bedzie mi na niej wisiec 2000zl
    > przez rok to nie musze ruszac swoich oszczednosci i leza sobie spokojnie na
    > 9,35%

    Jak masz te 2000, a poslugujesz sie karta debetowa, to przeciez nie
    musza one caly czas lezec na nieoprocentowanym koncie. Przy karcie
    kredytowej tez nie robisz zakupow raz w miesiacu... Odsetki coraz
    mniejsze sa zreszta i belkowe jeszcze od tego. W sumie pewnie zarobisz
    50 zl na odsetkach - a karta kredytowa lubi byc drozsza od debetowej.
    Nie kijem, to palka, na jedno wychodzi...

    MJ

  • 25. Data: 2002-05-08 08:16:07
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    > 50 zl na odsetkach - a karta kredytowa lubi byc drozsza od debetowej.
    > Nie kijem, to palka, na jedno wychodzi...

    Zeby nie gdybac posluze sie przykladem... Wlasnie ide zaniesc zaswiadczenie
    o zatrudnieniu znajomej, bo wyrabia KK Lukasa do Hypernovy. Karta kredytowa
    chipowa, ale tylko do jednej sieci sklepow. Do 50dni 0%, ubezpieczenia itp
    itd. Jesli do konca maja bodaj zrobi zakupy na 100zl (zaden problem) to
    dostaje ja za darmo. Tak wiec sie jednak oplaca...

    A co do KK z prawdziwego zdarzenia to kosztuje ok. 60zl. Powiem tylko tyle,
    ze spokojnie mozna na nia zrobic zakupy na 5000zl jesli tylko dostane taki
    limit. A mogloby byc i wiecej - ida wakacje. Wydaje mi sie wiec, ze srednia
    2000zl jak podalem rocznie jest do uzyskania bez trudu, a nawet po podatku
    daje to ok. 7% zysku, wiec 140zl. Jestem 80zl w przod. Do tego wznowienie
    karty czasami bywa tansze (bodaj w lukasie wydanie 59zl, a po roku 35zl).

    pzdr

  • 26. Data: 2002-05-08 12:15:49
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przez rok to nie musze ruszac swoich oszczednosci i leza sobie spokojnie na

    Chyba za dużo reklam... Jaki rok? Jeśli wydajesz co miesiąc 2000, to w
    perspektywie roku zyskujesz de facto 1 miesiąc nieoprocentowanego kredytu. Bo
    co miesiąc wydajesz 2 tys i co miesiąc musisz też spłacać 2 tys z poprzedniego
    zadłużenia.. Po pierwszym miesiącu to co wydasz, to spłacasz. Oczywiście całość
    uprościłem, ale generalny mechanizm jest właśnie taki. Jeśli opływasz w
    gotówkę, to IMHO różnica między KK, a innymi rodzajami kart jest nieistotna.

    Pat

  • 27. Data: 2002-05-08 15:14:42
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > Co to znaczy ze bedzie na niej wisiec 2000zl przez rok? To znaczy ze
    > chcesz placic odsetki od niesplaconego kredytu? Czy tez kupowac po
    > 2000 miesiecznie i to na poczatku kredytu?

    Majac limit 5000zl na przyklad moglbym chyba utrzymywac SREDNIE roczne saldo
    na poziomie 2000zl. Wydatki moje miesieczne przekraczaja te sume.

    pzdr

  • 28. Data: 2002-05-08 15:17:48
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    > uprościłem, ale generalny mechanizm jest właśnie taki. Jeśli opływasz w
    > gotówkę, to IMHO różnica między KK, a innymi rodzajami kart jest

    Nie bardzo rozumiem... Wydaje np. 2000. Lezy miesiac. Splacam przelewem, ide
    do sklepu wydaje 2000zl. Lezy miesiac itp itd.Czyli chyba jednak wiecej
    zyskuje niz miesiac. Zakladam te 2000zl srednio, bo limit moglby byc wyzszy.

    pzdr

  • 29. Data: 2002-05-08 16:21:37
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 08, 2002 at 05:14:42PM +0200, Szymon wrote:

    > Majac limit 5000zl na przyklad moglbym chyba utrzymywac SREDNIE roczne saldo
    > na poziomie 2000zl. Wydatki moje miesieczne przekraczaja te sume.

    Moim skromnym zdaniem - ciezko.

    Ale powodzenia ;-)

    --

    --w

  • 30. Data: 2002-05-08 18:24:22
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > darowizny od rodzicow, miesieczny, na czas nieokreslony.
    >
    > Przeciez studenta wlasnie glownie rodzice utrzymuja...

    wlasnie dzownilem do Citi - tak jak mowilem - NIE daja KK pod zastaw lokat.
    Pod zastaw jest dostepny TYLKO i wylacznie debet.

    --
    JaKi