  • 11. Data: 2002-05-06 19:53:07
    Temat: Re: Karta Kredytowa dla niepracujacego-daje jakis bank?
    Od: "georg" <g...@p...fm>

    > podaj jakies bizsze info - staralem sie tam o KK i niestety - mimo lokat
    > dupa zbita.

    a kiedy to bylo ??? / oczyw. zakladam ze w gre wchodzila "wystarczajaca"
    lokata

  • 12. Data: 2002-05-06 21:06:07
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "georg" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    > aha, przeciez napisalem, ze w takim przypadku, moze byc istotna kwestia
    > potwierdzenie zrodla tych srodkow...

    A moze byc np. darowizna? Np. ktos bedacy na utrzymaniu rodzicow (choc
    dorosly) moglby miec z nimi umowe, ze daja mu np. 2500zl miesiecznie na
    zycie.

    pzdr

  • 13. Data: 2002-05-07 08:50:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    A musi byc kredytowa? Po co wlasciwie? Jak masz oszczednosci, zeby
    zablokowac na lokacie, to prosciej bedzie wziac karte debetowa...

    MJ

  • 14. Data: 2002-05-07 13:37:10
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > A musi byc kredytowa? Po co wlasciwie? Jak masz oszczednosci, zeby
    > zablokowac na lokacie, to prosciej bedzie wziac karte debetowa...

    Tak, ale na kredytowej zarabiam. Jesli np. bedzie mi na niej wisiec 2000zl
    przez rok to nie musze ruszac swoich oszczednosci i leza sobie spokojnie na
    9,35%

    pzdr

  • 15. Data: 2002-05-07 13:43:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, May 07, 2002 at 03:37:10PM +0200, Szymon wrote:

    > Tak, ale na kredytowej zarabiam. Jesli np. bedzie mi na niej wisiec 2000zl
    > przez rok to nie musze ruszac swoich oszczednosci i leza sobie spokojnie na
    > 9,35%

    Co to znaczy ze bedzie na niej wisiec 2000zl przez rok? To znaczy ze
    chcesz placic odsetki od niesplaconego kredytu? Czy tez kupowac po
    2000 miesiecznie i to na poczatku kredytu?

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-05-07 14:09:50
    Od: "georg" <g...@p...fm>

    > miesiac temu - lokata wystarczajaca + stale obroty na koncie :-)

    hmmm, to dziwne... -a czy zlozyles wniosek? i czy przyszla odmowna
    odpowiedz na pismie?

    aha, moje info sa raczej pewne, bo znajomy pracuje w Citi

  • 17. Data: 2002-05-07 14:28:58
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > hmmm, to dziwne... -a czy zlozyles wniosek? i czy przyszla odmowna
    > odpowiedz na pismie?
    >
    > aha, moje info sa raczej pewne, bo znajomy pracuje w Citi

    Tak jak najbardziej odp na pismie W oddziale dowiedzialem sie nawet
    szczegulow - brak staego zatrudnienia i lokata kilkukrotnie przekraczajaca
    minimum i zadeklarowane wplywy nie mialy nic do przyznania KK.

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2002-05-07 14:42:44
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2002-05-07 19:22:37
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Wg. mojej wiedzy w Citi dostaje sie karte przy srednich obrotach miesiecznych
    10-15 tysiecy na koncie. W obroty wchodzi tez lokata. Karte dostaje sie po 3
    miesiacach. Jezeli chodzi o obroty/lokaty powyzej 200tys. pln to karta gold
    jest wydawana od reki i za free do momentu utrzymywania wymaganego minimalnego
    salda. Stale zatrudnienie we wszystkich wyzej opisanych wypadkach nie jest
    wymagane. (potwierdzone w infolinii)

    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 20. Data: 2002-05-07 20:11:09
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    minimalnego
    > salda. Stale zatrudnienie we wszystkich wyzej opisanych wypadkach nie jest

    srednie saldo podane przez Ciebie kilku krotnie wieksze - nie dali bo brak
    zatrudnienia - taki byl powod podany w ich systemie

    --
    JaKi