  • 1. Data: 2002-05-06 14:45:43
    Temat: Re: Zakladasz rachunek w mBanku ?
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Jezeli tak, to prosze wpisz moj numer :06296592, w formularzu na stronie
    > www.mbank.com.pl

    Jechano na Inteligo, ucichlo. Teraz mbank =)

  • 2. Data: 2002-05-06 14:47:03
    Temat: Zakladasz rachunek w mBanku ?
    Od: "zak" <s...@w...pl>

    Jezeli tak, to prosze wpisz moj numer :06296592, w formularzu na stronie
    www.mbank.com.pl

    Dzieki :)

  • 3. Data: 2002-05-06 15:17:39
    Od: "FROST" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "zak" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jezeli tak, to prosze wpisz moj numer :06296592, w formularzu na stronie
    > www.mbank.com.pl
    > dobra. ale bedziesz musiał przelać mi na niego 500pln bo inaczej sie nie
    liczy.

    adam

  • 4. Data: 2002-05-06 15:26:49
    Od: "zak" <s...@w...pl>

    > liczy.
    >
    > adam

    Zglos sie do Caritasu, moze Ci cos przeleje...

  • 5. Data: 2002-05-06 15:29:29
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "zak" <s...@w...pl> wrote in message news:ab64tr$6vg$1@news.tpi.pl...
    > Jezeli tak, to prosze wpisz moj numer :06296592, w formularzu na stronie
    > www.mbank.com.pl

    kurna, znowu sie zaczyna. Moze pomyjecie szyby na skrzyzowaniach, co ?

  • 6. Data: 2002-05-06 16:21:43
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    W sumie to moze warto sie zastanowic, czy ujawnienie publiczne swojego
    identyfikatora nie ulatwia ataku na konto... Mozna pewnie zablokowac konto
    wykonujac kilka nieudanych logowan :), bo chyba jesliby sie udalo zgadnac
    haslo to i tak na niewiele to sie zda, a odblokowywanie dostepu kilka razy
    dziennie to dosc dokuczliwa procedura :)
    i sie takim odechce spam produkowac...
    pozdr
    qb

  • 7. Data: 2002-05-06 16:37:27
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    oj chyba czegos nie doczytalem... :( to nie sa identyfikatory :(

  • 8. Data: 2002-05-06 17:21:01
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, May 06, 2002 at 04:45:43PM +0200, minik wrote:

    > Jechano na Inteligo, ucichlo. Teraz mbank =)

    Bo to nie sztuka tutaj na jezdzac. Sztuka najezdzac w banku.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-05-06 18:37:34
    Od: "FROST" <a...@p...gazeta.pl>

    > Zglos sie do Caritasu, moze Ci cos przeleje...

    O ile dobrze zrozumiałem zasady "konkursu" to konto musi być zasilone sumą
    500 zł.Inaczej polecona osoba nie zostanie zaliczona. Na wielu grupach
    pojawiają się takie durne prośby jak twoja. Także życzę powodzenia jak uda
    ci się znaleźć jelenia to gut. Jak nie to do następnej promocji lepiej się
    przygotuj.
    A może nie doczytałeś regulaminu?

    Adiko

    PS I podpisuj się pod postami

  • 10. Data: 2002-05-06 21:06:28
    Od: "zak" <s...@w...pl>

    > oj chyba czegos nie doczytalem... :( to nie sa identyfikatory :(

    To chyba jeszcze nie masz konta w mBanku...