  • 1. Data: 2002-05-06 15:49:35
    Temat: zakupy on-line...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Dokonalem zakupow w i-netowym (amerykanskim) sklepie za pomoca karty Visa
    Classic wydanej przez BPH/PBK. Transakcji dokonalem 5 dni temu i wg. mnie
    wszystko przebieglo OK. Do dnia dzisiajszego kwota nalezna za dokonane
    zakupy nie zostala potracona z mojego konta, zadna tez suma nie jest na nim
    zablokowana (widze to przy pomocy BPH Sezam) i tu moje pytania: czy takie
    opoznienie jest normalne? Ile dni moze trwac ksiegowanie takiej transakcji?
    Prosze o rady...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-05-07 04:27:47
    Temat: Re: zakupy on-line...
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Baton" <k...@p...fm> wrote in message news:ab68kg$g34$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > zablokowana (widze to przy pomocy BPH Sezam) i tu moje pytania: czy takie
    > opoznienie jest normalne? Ile dni moze trwac ksiegowanie takiej

    Tydzień, czasem dłużej.

    Ale sprawdź, czy sklep już wysłał towar? Bo amerykańskie sklepy często
    obciążają dopiero w momencie wysyłki.

  • 3. Data: 2002-05-07 04:39:21
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    > Ale sprawdź, czy sklep już wysłał towar? Bo amerykańskie sklepy często
    > obciążają dopiero w momencie wysyłki.

    Poniewaz uregulowania prawne do tego je zobowiazuja.

    Leszek

  • 4. Data: 2002-05-07 11:30:12
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Leszek Olszewski" <r...@p...pl-nospam> napisał w wiadomości

    > Poniewaz uregulowania prawne do tego je zobowiazuja.

    aha, no tak, to by wiele wyjasnialo, wielkie dzieki !

    Pozdrawiam

    Baton