  • Data: 2019-06-13 23:03:48
    Temat: Re: Kantor Aliora schodzi na psy !
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-13, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    we/visa-swiat-intensive/

    > Funkcję wielowalutową mają wsztstkie debetówki mBąka.
    > Wymaga to konta walutowego (dostępna 11 walut) - darmowe - złożenia wniosku - też
    > darmowe - i waluty na koncie - tu trudniej, bo albo kurs mBąka, albo jego kurs
    > kantorowy - lepszy lub gorszy - albo kantor zewnętrzny (w tym IKA) - ale tu
    newiadome koszty przelewu z kantoru - choć i zerowe mogą się udać.

    Tak jak z Aliorem, niewygodne to (samemu trzeba przewalutowywać).

    > visa świat zaś to po prostu karta złotówkowa, przeliczana po kursie visa (gorszym
    niż MC) i bez dodatkowej
    > prowizji - tak jak np. visa getout (KD i KK). Czyli taka jak powinna być każda
    karta.

    Pytanie czy gorszy niż kantorowe. :)

    https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debeto
    we/visa-swiat-intensive/
    EUR = 4.2661 vs kantor 4.2699
    USD = 3.7736 vs kantor 3.7862

    No i masz bezpośrednie przewalutowanie wszystkich walut -> PLN, a nie waluta ->
    USD|EUR -> PLN
    z tego co rozumiem. Czy mi się źle wydaje?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com