    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 12 Feb 2019 03:58:02 -0800 (PST)
    Subject: Re: KK z pakietem asistance ?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Kurierzy to jest osobna historia i przez nich można się do promocji zniechęcić. Choć
    są i fajni - i umówią się, i przywiozą w inne miejsce, żeby mieć sprawę załatwioną,
    teściową to nawet na mieście chciał łapać - ale takich mało, a do tej roboty biorą z
    łapanki każdego z prawem jazdy, co przez badania wstępne przejdzie (choć jeszcze
    chyba jakiś zza wschodniej granicy mi się nie trafił) - i jak ktoś olewa, nie dzwoni
    i cwanego gapę udaje, nawet nie zostawiając awiza, to skarga skutkuje jedynie rozmową
    ostrzegawczą :(
    A ludziom i tak się nie chce skarżyć - bo np. w dhl można to zrobić jedynie
    zakładając konto na ich "portalu".

    Swoją drogą ta promo z citi z 200zł do biedronka jest śmieszna, bo jednocześnie jest
    taka sama z 300zł - więc jako że jest to promo "na zaproszenie banku", czyli to oni
    muszą zadzwonić z propozycją, to pewnie jest tak, że jak ktoś się zgodzi na 200zł to
    są zadowoleni, a jak nie chce, to jeszcze 300zł proponują. I tak jest dobrze, bo
    poprzednio było 100/200/300 ;>

    W tej promo santandera akurat cokolwiek więcej wymagane od wizyty w oddziale to jeden
    telefon - formalności i tak w oddziale załatwiasz, żadnych kurierów - nawet jakbyś
    chciał, bo np. oddział masz daleko.
    Więc prawie ideał wg Ciebie ;>

    Ale i w oddziale nie bywa tak wesoło, np. do db z ich komputera w celu wydrukowania
    potwierdzeń nie dało się zalogować - na szczęście pan widząc moją minę pozwolił sobie
    przysłać te wyciągi mailem - a akurat fartownie miałem przy sobie tablet.

    Cóż, mogę Ci jeszcze zaproponować KK bgż bnpp, ale nie z oddziału, tylko z "punktu"
    (trzeba poszukać na ich stronie, w których "galeriach" są) - kartę dostajesz od ręki
    (karta jest płaska, pani drukuje imię i nazwisko na takiej śmiesznej drukarce), do 4k
    "na dowód" i oświadczenie o dochodach, na rok bezpłatna i jeszcze można trafić na
    promo, np. walizkę (a tak naprawdę jest to 30k punktów w programie mamBonus, które
    można wydać na walizkę albo na inne nagrody).
    Inne doświadczenia z oddziałami mam albo w najlepszym razie neutralne (czyli mała
    kolejka i sensowna obsługa) albo negatywne.