  • Data: 2019-02-13 10:34:38
    Temat: Re: KK z pakietem asistance ?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-13 o 01:46, Waldek pisze:
    > Heh, zacząłem pobieżnie przeglądać warunki ubezpieczeniowe Santandera i
    > Milka czyli : AXA vel Generali - pierwsza uwaga, w Milku (Generali)
    > jeśli się wcześniej nie opłaciło całości imprezy KK, to ochrona zaczyna
    > się od momentu dokonania pierwszej transakcji zagranicznej kartą
    > I tu ktoś się czasem może zdziwić, jeśli się nie wczytał w warunki :D
    > - AXA "daje ochronę" juz w PL np. po zatankowaniu auta (kartą) na 12h
    > przed przekroczeniem  granicy, a później wystarczy jakakolwiek
    > transakcja zagraniczna kartą - jako udokumentowanie pobytu.

    Z kiedyś bardzo dawna pamiętałem, że wystarczy tylko zatankować przed
    wyjazdem. No cóż, trzeba czytać. KK za granicą nie jest chyba zbyt
    korzystna do używania - czyli trzeba jakieś dropsy kupić.
    Ale skoro zdarzy się jakiś problem za granicą to udokumentowywanie, że
    się faktycznie jest za granicą jest .... "mało logiczne".
    A jak się nic nie zdarzy to na co komu takie udokumentowywanie.
    P.G.