  • Data: 2019-02-13 11:39:41
    Temat: Re: KK z pakietem asistance ?
    Od: Waldek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W santanderze (o ile się to nie zmieniło, bo pamiętam jeszcze z wbk) KK world ma
    ubezpeczenie z zagranicy (AXA? belgijskie?) a platinum już z polskiej aviwy (bo to
    własność wbk).
    > To do world ma/miało jakieś kosmiczne sumy dla NNW, za to chyba dość skromne dla
    KL.
    > Warunki objęciem oczywiście są, ale są "karty produktu", które to przgstępnie
    wyjaśniają, OWU wiadomo, pokrętne.

    Logo AXA pojawiało się na dokumentach z warunkami, ale ubezpieczycielem
    jest Inter Partner Assistance Polska S.A

    Zamówiłem karciochę telefonicznie (promocyjnie), da się bez wizyty w
    Marmurku i bez wizyty kuriera, ale mam tam konto (jeszcze)
    Trzeba niestety udzielić pierdyliard zgód :D
    - odmówiłem nieobowiązkowego marketingu

    Wahałem się między Santanderem a Milkiem - ale w tym pierwszym,
    ubezpieczeniu podlegają również osoby towarzyszące w podróży
    (np. żona i dzieciak/i ) a w Milku tylko posiadacz karty

    Pozdro