  • Data: 2019-02-13 01:46:59
    Temat: Re: KK z pakietem asistance ?
    Od: Waldek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - santander - z ew. ubezpieczeniem podróżnym,
    > - milek gold lub platyna (wymagania na platynę to jedynie min. 20k limitu, a
    ubezpieczenie trochę lepsze) - ubezpieczenia assistance i podróżne, bezpłatne przy 5
    transakcjach/mc (do końca lutego promo dająca na rok bezpłatność za 1 transakcję/mc),

    Heh, zacząłem pobieżnie przeglądać warunki ubezpieczeniowe Santandera i
    Milka czyli : AXA vel Generali - pierwsza uwaga, w Milku (Generali)
    jeśli się wcześniej nie opłaciło całości imprezy KK, to ochrona zaczyna
    się od momentu dokonania pierwszej transakcji zagranicznej kartą
    I tu ktoś się czasem może zdziwić, jeśli się nie wczytał w warunki :D
    - AXA "daje ochronę" juz w PL np. po zatankowaniu auta (kartą) na 12h
    przed przekroczeniem granicy, a później wystarczy jakakolwiek
    transakcja zagraniczna kartą - jako udokumentowanie pobytu.

    Ogólnie rzecz ujmując, jest tyle różnych obostrzeń i wykluczeń,
    że skorzystanie z odszkodowania w wielu przypadkach wydaje się
    dość bardzo problematyczne ;)
    Celowo pomijam tu zdarzenia grubego kalibru, typu śmierć czy trwałe
    inwalidztwo - ale cóż, czasami i tak się dzieje.
    Zaś prozaiczne problemy, typu ostry ból zęba i wizyta u dentysty
    szacowana jest podobnie max. 800 zl lub 500E - podobnie zabieg
    ambulatoryjny.