  • Data: 2019-02-13 16:03:17
    Temat: Re: KK z pakietem asistance ?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 lutego 2019 10:34:37 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Z kiedyś bardzo dawna pamiętałem, że wystarczy tylko zatankować przed
    > wyjazdem. No cóż, trzeba czytać. KK za granicą nie jest chyba zbyt
    > korzystna do używania - czyli trzeba jakieś dropsy kupić.
    > Ale skoro zdarzy się jakiś problem za granicą to udokumentowywanie, że
    > się faktycznie jest za granicą jest .... "mało logiczne".
    > A jak się nic nie zdarzy to na co komu takie udokumentowywanie.

    Nie doczytałeś.
    Jeśli tankujesz samochód - płacąc oczywiście kartą, do której masz ubezpieczenie - na
    podróż zagraniczną (bo ogólnie nie ma się co dziwić, że ubezpieczenie masz wtedy,
    jeśli kartą zapłacisz jakąś niemałą sumę), to ubezpieczenie zaczyna działać już na
    12h PRZED przekroczeniem granicy - czyli jeszcze w PL. Ale żeby udowodnić, że to
    tankowanie było uznane za tankowanie na podróż zagraniczną, trzeba jeszcze zapłacić
    tą samą kartą za granicą.
    Ogólnie jak to piszę, to wychodzi mi z tego pułapka pewna - bo założmy, że coś się
    zdarzy podczas tych 12h przed przekroczeniem granicy - i to coś takiego, co
    spowoduje, że granicy się nie przekroczy. Wtedy raczej nici z ubezpieczenia.

    Cóż, darowanemu koniowi w zęby nie powinno się zaglądać, a przynajmniej na to, co się
    zobaczy, wybrzydzać.
    Ubezpieczenia w bankach są lepsze i gorsze, np. platynowo-milkowe lekarskie działa
    tylko przy wypadku, a platynowo-santanderowe również w przypadku nagłego
    zachorowania.
    Są tutaj tylko dwie drogi - albo olewamy to zupełnie, albo trzeba się wzcytać i
    zapamiętać sytuacje, w których skorzystać można.
    Mi się to ogólnie podoba, w milku miałem na rok darmowe ubezpieczenie do konta (i
    jeszcze 200zł dostałem) - skorzystałem z lekarza (choć w OWU nigdzie nie napiszą, że
    musi mieć gdzie zaparkować - dobrze, że u mnie niedaleko jest "galeria" z bezpłatnym
    parkingiem na 3h - kiedyś był w ogóle bezpłatny, ale nadużywali tego pracownicy i
    goście pobliskich biurowców, więc bezpłatny został tylko w weekend - ale lekarka mi
    powiedziała, że jak nie ma gdzie zaparkować to zwykle odwołuje wizytę) i hydraulika.
    Wtedy jeszcze chciało mi się czytać.
    Teraz mam na pół roku z kontem w krokodylu, z KK platinum santander i z KK gold milka
    - i nie mam czasu poczytać.