  • 1. Data: 2019-02-07 17:53:53
    Temat: KK z pakietem asistance ?
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    Są jeszcze jakieś sensowne KK z pakietem ubezpieczenia
    np. car assistance ?
    Kiedyś miałem takową, że wystarczyło nią zapłacić za tankowanie
    w strefie przygranicznej w dniu wyjazdu i już "ruszał asistance"
    obejmujący podróż. Było też ubezpieczenie bagażu, opóźnienie lotu
    i siakaś tam polisa zdrowotna.
    Banki powycofywały już takie "dowiązane frykasy" ?

    Pozdro

  • 2. Data: 2019-02-07 19:52:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Są.
    Santander:
    - mc world (dla każdego i można mieć dożywotnio bezpłatną) - ubezpieczenie podróży
    zagranicznej - KL, NNW oraz bajerki (opóźnienie itp.),
    - oraz visa platinum - podróż zagraniczna jw. plus assistance domowy i medyczny, i
    jeszcze 4 wejścia priority pass - niby wymagają 10k dochodów, ale mając ofertę na
    klik można to obejść, bezpłatna na rok po 10 transakcjach w 3 miesiące, potem
    wymagają 10 pyknięć na miesiąc. Minimalny limit 20k.

    Millennium:
    - gold - assistane domowy i samochodowy, podróż zageaniczna,
    - platinum - jak gold + medyczny, ale tylko przy wypadku. Minimalny limit 20k.
    Do końca lutego promo - na rok bezpłatność za 1 transakcję na misiąc, potem 5/mc.

    PKO platinum (każdemu dają, ale kosztuje 250zł/rok - albo musisz wydać 5k/mc).

  • 3. Data: 2019-02-11 15:50:56
    Temat: Re: KK z pakietem asistance ?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Santander:
    > - mc world (dla każdego i można mieć dożywotnio bezpłatną)

    Na czym polega "można mieć" ?
    Jak kiedyś przeglądałem ofertę Santandera to nie dostrzegłem tej
    dożywotniej bezpłatności.
    P.G.

  • 4. Data: 2019-02-11 16:14:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2019 15:51:00 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Na czym polega "można mieć" ?
    > Jak kiedyś przeglądałem ofertę Santandera to nie dostrzegłem tej
    > dożywotniej bezpłatności.

    Chowają (ja dowiedziałem się przez śp. forum mBąka).
    Tutaj: https://santander.pl/karty-platnicze/karty-kredytowe
    /karta-world-mastercard/karta-kredytowa-world-master
    card.html#tab_promocje
    A dokładniej tutaj: https://static3.santander.pl/asset/r/e/g/regulamin--
    -karta-kredytowa-przez-telefon_92583.pdf?_ga=2.48674
    982.1256922330.1549897436-773111928.1535635742

    Promo do końca czerwca. Warunki - brak innej KK w santanderze przez min. 3 miesiące
    (więc nawet jak ktoś ma to jeszcze może się załapać), zamówienie karty przez telefon
    (tylko), zlecenie przelewu z KK na min. 100zł (ale gdzieś mi się w oczy rzuciło, że
    pierwszy jest za darmo - ale to do samodzielnego sprawdzenia - a jak nie, to chyba
    10zł by to kosztowało, oczywiście można od razu spłacić), 10 pyknięć w 3 miesiące od
    wydania.
    Jedyne opłaty - ew. za ten pierwszy przelew i po 4 latach za wznowienie 15zł
    (dodatkowej też).

    Warunki gorsze niż te do tej pory (bo dodali ten przelew) - a dwa lata ta promo
    trwała i pisałem o niej tu nie raz - ja wziąłem jeszcze w 2017 i parę ładnych nagród
    w zeszłym roku dostałem.
    Nie tylko KK world podpada, platyna również - ale musisz wtedy wykazać dochody
    powyżej 10k/mc, obejść to można tylko klikiem - ale wtedy 10 pyknięć przez 3 miesiące
    wystarcza tylko na rok, potem trzeba pykać min. 10 razy na miesiąc albo 42 zł.

    I jako że tylko przez telefon to niestety odpada oferta na klik - trzeba dochody
    wykazać. Podobno jak masz dobrą ofertę na klik (trzeba trochę kasy między kontami
    poprzerzucać) to z "dobrą" panią w oddziale (bo telefonicznie idzie tylko wniosek
    wstępny, dokumenty donosi się do wybranego oddziału, w oddziale też podpisuje się
    umowę - cóż, ten typ, czyli santander, tak ma) można załatwić KK bez dokumentów nawet
    deklarując DG. Ale to już indywidualne podejście no i wymaga przygotowania sobie
    dobrego klika ;>

  • 5. Data: 2019-02-11 19:52:07
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Warunki gorsze niż te do tej pory (bo dodali ten przelew) - a dwa lata ta promo
    trwała i pisałem o niej tu nie raz

    Dzięki.
    Możliwe, że już mi kiedyś to (lub poprzednią wersję) podawałeś.

    Pamiętam, jak pisałeś o darmowej karcie BZWBK. Jak zmienił się na
    Santander to wydawało mi się, że wcięło.

    Promocja = zwolnienie z opłaty miesięcznej według mnie nie daje pewności
    że karta będzie darmowa bo kto zabroni wprowadzić opłatę roczną :(
    P.G.

  • 6. Data: 2019-02-11 20:32:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Żadna promo nie daje pewności dłuższej niż 2 miesiące.
    Bo bank może przecież wypowiedzieć "bo tak".
    Ale póki dają, warto brać.

  • 7. Data: 2019-02-12 11:36:46
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Żadna promo nie daje pewności dłuższej niż 2 miesiące.
    > Bo bank może przecież wypowiedzieć "bo tak".
    > Ale póki dają, warto brać.

    Mnie zawsze odstrasza, że nie można pójść do oddziału i sobie to od ręki
    załatwić tylko trzeba jakoś inaczej.

    Od września do stycznia Citi próbowało żonie dać KK i jeszcze 200PLNów.
    Kurier miał się kontaktować kilka razy i nic. Raz się umówił, ale nie
    zjawił. Innym razem jak się odezwał to uważał, że żona ma mieć
    przygotowany np. skan dowodu, a z bankiem było ustalone, że nie bo bank
    ma już skan - no to, że on zgłosi bankowi żeby to wyjaśnić. Prawie każdy
    telefon z banku to inna pani i od nowa wyjaśnianie wszystkiego. Gdzieś
    po 5..8 telefonie żona kazała dać sobie spokój.
    P.G.

  • 8. Data: 2019-02-12 12:58:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Kurierzy to jest osobna historia i przez nich można się do promocji zniechęcić. Choć
    są i fajni - i umówią się, i przywiozą w inne miejsce, żeby mieć sprawę załatwioną,
    teściową to nawet na mieście chciał łapać - ale takich mało, a do tej roboty biorą z
    łapanki każdego z prawem jazdy, co przez badania wstępne przejdzie (choć jeszcze
    chyba jakiś zza wschodniej granicy mi się nie trafił) - i jak ktoś olewa, nie dzwoni
    i cwanego gapę udaje, nawet nie zostawiając awiza, to skarga skutkuje jedynie rozmową
    ostrzegawczą :(
    A ludziom i tak się nie chce skarżyć - bo np. w dhl można to zrobić jedynie
    zakładając konto na ich "portalu".

    Swoją drogą ta promo z citi z 200zł do biedronka jest śmieszna, bo jednocześnie jest
    taka sama z 300zł - więc jako że jest to promo "na zaproszenie banku", czyli to oni
    muszą zadzwonić z propozycją, to pewnie jest tak, że jak ktoś się zgodzi na 200zł to
    są zadowoleni, a jak nie chce, to jeszcze 300zł proponują. I tak jest dobrze, bo
    poprzednio było 100/200/300 ;>

    W tej promo santandera akurat cokolwiek więcej wymagane od wizyty w oddziale to jeden
    telefon - formalności i tak w oddziale załatwiasz, żadnych kurierów - nawet jakbyś
    chciał, bo np. oddział masz daleko.
    Więc prawie ideał wg Ciebie ;>

    Ale i w oddziale nie bywa tak wesoło, np. do db z ich komputera w celu wydrukowania
    potwierdzeń nie dało się zalogować - na szczęście pan widząc moją minę pozwolił sobie
    przysłać te wyciągi mailem - a akurat fartownie miałem przy sobie tablet.

    Cóż, mogę Ci jeszcze zaproponować KK bgż bnpp, ale nie z oddziału, tylko z "punktu"
    (trzeba poszukać na ich stronie, w których "galeriach" są) - kartę dostajesz od ręki
    (karta jest płaska, pani drukuje imię i nazwisko na takiej śmiesznej drukarce), do 4k
    "na dowód" i oświadczenie o dochodach, na rok bezpłatna i jeszcze można trafić na
    promo, np. walizkę (a tak naprawdę jest to 30k punktów w programie mamBonus, które
    można wydać na walizkę albo na inne nagrody).
    Inne doświadczenia z oddziałami mam albo w najlepszym razie neutralne (czyli mała
    kolejka i sensowna obsługa) albo negatywne.

  • 9. Data: 2019-02-12 17:26:39
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > na rok bezpłatna ..

    Mam takie wrażenie, że czas cały czas przyspiesza. Kiedyś rok to było
    mnóstwo czasu, a teraz to ani się obejrzysz i rok minął.
    Nie interesują mnie (nawet sensowne) rozwiązania na rok, bo zaraz trzeba
    będzie coś z tym robić.
    Interesują mnie tylko rozwiązania przynajmniej potencjalnie "na zawsze".
    P.G.

  • 10. Data: 2019-02-12 18:15:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-02-12 o 17:26, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > będzie coś z tym robić.
    > Interesują mnie tylko rozwiązania przynajmniej potencjalnie "na zawsze".

    nie ma czagoś takiego jak na zawsze, miałem kiedyś assistance w db ale
    wyłączyli

    teraz KK gold z Mille (5 operacji w miesiącu i karta gratis), oferta nie
    jest ograniczona czasowo

    --
    pozdrawiam
    RobertS