  • Data: 2019-02-13 22:48:47
    Temat: Re: KK z pakietem asistance ?
    Od: Waldek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O, to ciekawie, zapewne więc moje negatywne wrażenie wynikło z tego, że KK
    zakładałem jako ktoś zupełnie obcy dla b. żaby

    Konto jeszcze mam, bo wyjadałem przez pół roku wiśnie (6x50) i jeszcze
    ostało się, ale do końca lutego Krokodyl mnie ponownie zaprasza na
    wyżerkę, więc poświęcę to albo inne do przeniesienia.
    Krokodyla pożegnałem bo miałem tam platyne i trzeba było co miesiąc 10k
    machnąć - na dłuższą metę męczące;)

    > A jak jest w tej obecnej promo z wymaganiem tego przelewu z KK na min. 100zł? Płaci
    się za niego czy jest darmowy (gdzieś mi mignęło, że pierwszy jest darmowy, ale już
    nie pamiętam gdzie)?
    Jest darmowy - tylko ten przy wydaniu karty, tak 100 to minimum.

    > Hmm, zdawało mi się, że w milku też rodzina, ale może to było jeszcze gdzieś
    indziej (bo w santanderze na pewno).

    Nigdzie nie znalazłem takiego info. Ale w Milku może też wezmę - o ile
    da się załapać na jakieś kolejne promo - bo to ostatnie na KK szybko
    "wyszło"

    > za granicą obiema nie za bardzo opłaca się płacić - mc world santandera kroi na
    kursie euro (3-3,5% - chyba że wziąłeś platynę, wtedy jeszcze 2% trzeba doliczyć),
    milek na kursie euro (mimo, że niby visa - ale to, że visa zmusiła polskie banki do
    rozliczania w PLN to mit) oraz jeszcze dodatkowe 2%.

    Dopytałem gostka co mi karte gotował - i wynika z tego, że te waluty
    które Santi ma w swojej tabeli - ida po kursie sprzedaży z tabeli, zaś
    te których nie ma np. Kuny - lecą po kursie MC na Euro i Euro -> PLN po
    "super" kursie Santiego :D - no chyba że sam nie wiedział jak to się
    kreci i mi nabujał :/

    Póki co, dalej moja najkorzystniejsza opcja to Visa debetowa z EuroBanku
    - również do wypłat z lokalnych bankomatów. Jest nawet ciutek lepsiejsza
    od Revolwera - testowane ostatnio w Lwowie.

    Pozdro