  • Data: 2019-02-11 19:52:07
    Temat: Re: KK z pakietem asistance ?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Warunki gorsze niż te do tej pory (bo dodali ten przelew) - a dwa lata ta promo
    trwała i pisałem o niej tu nie raz

    Dzięki.
    Możliwe, że już mi kiedyś to (lub poprzednią wersję) podawałeś.

    Pamiętam, jak pisałeś o darmowej karcie BZWBK. Jak zmienił się na
    Santander to wydawało mi się, że wcięło.

    Promocja = zwolnienie z opłaty miesięcznej według mnie nie daje pewności
    że karta będzie darmowa bo kto zabroni wprowadzić opłatę roczną :(
    P.G.