  • 1. Data: 2003-05-27 14:02:13
    Temat: KK - przekroczony limit kredytowy
    Od: Lejzorek Rojtszwanc <L...@w...pl>

    Z powodu pewnych nieautoryzowanych transakcji przekroczylem limit na
    karcie cos ok 2% i "zostalem" ukarany odpowiednia oplata. Zlozylem
    reklamacje. Czy jest szansa ze rozpatrza ja po mojej mysli i jej nie
    pobiora (BZWBK).
    Wiem ze jest w regulaminie itp.

    LR

  • 2. Data: 2003-05-27 14:11:14
    Temat: Re: KK - przekroczony limit kredytowy
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Lejzorek Rojtszwanc wrote:
> [...]
    > karcie cos ok 2% i "zostalem" ukarany odpowiednia oplata. Zlozylem
    > reklamacje. Czy jest szansa ze rozpatrza ja po mojej mysli i jej nie

    szanse male...
    ale na miejscu banku zrezygnowalbym z tej oplaty - dzieki temu ze ktos
    zwieksza obroty to powinno sie go nagradzac a nie karac..

    D.

  • 3. Data: 2003-05-27 14:17:09
    Od: Lejzorek Rojtszwanc <L...@w...pl>

    > szanse male...
    > ale na miejscu banku zrezygnowalbym z tej oplaty - dzieki temu ze ktos
    > zwieksza obroty to powinno sie go nagradzac a nie karac..

    W reklamacji tez napisalem prosbe o zwiekszenie limitu :-) z tego powodu.

    LR

  • 4. Data: 2003-05-27 14:47:09
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Lejzorek Rojtszwanc" <L...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:3ED37365.7090005@wp.pl...

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-05-27 20:19:12
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Lejzorek Rojtszwanc <L...@w...pl> wrote:
> [...]
    > karcie cos ok 2% i "zostalem" ukarany odpowiednia oplata. Zlozylem
    > reklamacje. Czy jest szansa ze rozpatrza ja po mojej mysli i jej nie
    Marna. Na tym właśnie bank zarabia.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2003-05-28 07:31:34
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Lejzorek Rojtszwanc wrote:

    > W reklamacji tez napisalem prosbe o zwiekszenie limitu :-) z tego
    > powodu.

    limit ci pewnie zwieksza. Ale kare i tak zaplacisz.

    Sadze jednak ze niedlugo stanie sie standardem nagradzanie obrotow a nie
    karanie. I banki z karami za przekroczenie limitu KK nie beda mialy szans na
    zlapanie klientow. Moze ktorys z bankow jako pierwszy to zrozumie ?

    D.