  • 1. Data: 2003-05-27 12:43:48
    Temat: [vwbankdirect] otwieranie rachunku
    Od: n...@o...pl

    Witam,

    W związku z toczącymi się tutaj niedawno rozmowami na temat procedur otwierania
    rachunków w vwbankdirect na poczcie, informacje na stronie www zostały już
    poprawione. Oto nowe informacje:

    - Wniosek o otwarcie rachunku oraz inne dokumenty (z wyjątkiem Formularza
    identyfikacyjnego, który musi zostać odrębnie potwierdzony) zaklej w osobnej
    kopercie i wyślij w najbliższym urzędzie pocztowym.

    - W tym samym urzędzie możesz złożyć wypełniony Formularz identyfikacyjny.
    Listę współpracujących z nami placówek pocztowych znajdziesz w formularzu.

    - Pracownik poczty potwierdzi swoim podpisem zgodność Twoich danych z
    dokumentem tożsamości oraz autentyczność Twojego podpisu, a następnie przekaże
    Formularz identyfikacyjny do banku.

    A z informacji uzyskanych od konsultantów - jak się odpowiednio z kobitką
    pogada - to weźmie i wniosek o otwarcie konta. Zresztą większość pewnie będzie
    to robić po raz pierwszy, więc można im wmówić cokolwiek. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 2. Data: 2003-05-27 13:10:20
    Temat: Re: [vwbankdirect] otwieranie rachunku
    Od: "Michal Grochala" <m...@s...pl>

    [...]
    >. Zresztą większość pewnie będzie
    > to robić po raz pierwszy, więc można im wmówić cokolwiek. :-)

    Dokladnie - ja otwarlem dwa konta (osobiste i "firmowe") - i przy zakladaniu
    uswiadamialem panie w okienku, ze to one (czytaj Poczta Polska) ma
    dostarczyc wszystkie dokumenty od banku (bo maja podpisana z VBbankiem
    umowe).
    Wszystko poszlo OK - obydwa konta sa aktywne i dzialaja.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-05-27 16:53:45
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    A czy wiesz może, jak to jest z kurierem? Czy jemu sie daje pozostale
    dokumenty, tj. wniosek o otwarcie konta? Czy tez trzeba wyslac Pocztą? ;)
    Seb

  • 4. Data: 2003-05-27 16:56:00
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > A czy wiesz może, jak to jest z kurierem? Czy jemu sie daje pozostale
    > dokumenty, tj. wniosek o otwarcie konta? Czy tez trzeba wyslac Pocztą? ;)

    Doczytalem na ich stronie po zmianach, wyglada na to, ze Kurier wezmie
    wszystko, gratis:

    <cytat>
    • Istnieje również możliwość odebrania wypełnionego przez Ciebie wniosku
    przez kuriera. Może on także potwierdzić i odebrać Twój Formularz
    identyfikacyjny. Wizytę kuriera możesz zamówić dzwoniąc pod numer infolinii
    Volkswagen Bank direct 0 801 16 16 16.
    </cytat>

    S.

  • 5. Data: 2003-05-27 18:44:53
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A czy wiesz może, jak to jest z kurierem? Czy jemu sie daje pozostale
    > dokumenty, tj. wniosek o otwarcie konta? Czy tez trzeba wyslac Pocztą? ;)

    Kurier bierze wszystko.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-05-27 19:30:03
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W związku z toczącymi się tutaj niedawno rozmowami na temat procedur
    otwierania
    > rachunków w vwbankdirect na poczcie, informacje na stronie www zostały już
    > poprawione. Oto nowe informacje:

    Zauważyłem, że na innych podstronach nie zmienili jeszcze tych informacji.
    Chodzi mi o strony dotyczące sposobów otwierania innych rachunków -
    prywatnych i biznesowych. Tam ciągle jest info, że to poczta przekazuje
    'kompletne dokumenty'.

    Na razie informacje o sposobie otwarcia rachunku na poczcie zmienili tylko
    na podstronie informującej o otwarciu rachunku e-direct. Tu już jest mowa,
    że poczta presyła tylko formularz ID, a wniosek to już sam klient musi
    przesłać.

    Pewnie nie zdążyli jeszcze poprawić wszystkiego.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782