  • 1. Data: 2003-05-27 13:56:51
    Temat: Obowiązkowe ubezpieczenie karty w CITI
    Od: "Huruburu" <n...@n...noname>

    Citi pobiera co miesiąc ponad 6 zet na ubezpieczenie karty.

    Mam ją już dobre kilka lat, i nigdy nie skorzystałem.

    Nie chcę tego płacić. Citi mówi, że to obowiązek i WSZYSCY płącą.

    To prawda? Płacicie? Jest jakiś sposób, żeby wynegocjować zwolnienie z tego
    ubezpiczenia?

  • 2. Data: 2003-05-27 13:57:01
    Temat: Re: Obowiązkowe ubezpieczenie karty w CITI
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Huruburu" <n...@n...noname> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie chcę tego płacić. Citi mówi, że to obowiązek i WSZYSCY płącą.
    >
    > To prawda? Płacicie? Jest jakiś sposób, żeby wynegocjować zwolnienie z

    Witam
    z tego co pamiętam to obowiązkowy jest tzw. Pakiet Bezpieczeństwa (6.50)
    Natomiast ubezpieczenie w wysokości ułamka procenta od sumy transakcji
    obowiązkowe nie jest - poza tym jest ono dość podejrzane ( IMO ) gdyż
    firmuje je HESTIA.

    pozdrawiam

    Rysiek

  • 3. Data: 2003-05-27 20:18:23
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Huruburu <n...@n...noname> wrote:

    > Nie chcę tego płacić. Citi mówi, że to obowiązek i WSZYSCY płącą.

    > To prawda? Płacicie? Jest jakiś sposób, żeby wynegocjować zwolnienie z tego
    > ubezpiczenia?

    Zmienić bank.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-05-27 21:26:40
    Od: "WaSyL" <w...@f...clubbing.pl>

    "Huruburu" <n...@n...noname> wrote in message
> [...]

    Zmien bank na taki w ktorym nie masz ochrony.

  • 5. Data: 2003-05-30 20:59:42
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@f...clubbing.pl> napisał w wiadomości

    > "Huruburu" <n...@n...noname> wrote in message
    >
    > Zmien bank na taki w ktorym nie masz ochrony.

    Albo zmien na bank w ktorym ochrona jest wliczona w oplate za wydanie. Daja
    to niech chronia ;-)..

    Nawiasem mowiac co kolega WaSyl taki na nie nastawiony do wszystkiego?

    Pozdrawiam
    kk

  • 6. Data: 2003-05-31 12:14:46
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> wrote in message

    > Nawiasem mowiac co kolega WaSyl taki na nie nastawiony do wszystkiego?

    bo ma teraz trudne dni hehe ;-)

    a tak w ogole to nikt u nas nie chce placic ubezpieczen ale potem to sie
    gorzkie zale wylewa na grupe gdy cos jest nie halo. i nie mam na mysli kart
    tylko tez inne zyciowe sytuacje.