  • 1. Data: 2003-05-27 13:14:37
    Temat: konto i kredyt - ktore wybrac?
    Od: "p...@i...com" <p...@i...com>

    juz mnie glowa boli od porownan :-)

    mam konto w PKO BP z kredytem odnawialnym
    przestaly mi sie podobac sposoby i kierunki zmian wysokosci prowizji i %
    lokat, kont i kredytow :-(
    nadal podoba mi sie ilosc bankomatow w kraju :-)

    potrzebuje ROR, kredyt odnawialny - nieduzy
    kredyt hipoteczny na mieszkanie
    i karte - powiedzmy Visa Electron na razie wystarczy (mam PKO BP i
    uzywam nagmnnie, nie tylko w bankomatach, Visa Classic tez mam ale
    rzadko korzystam)

    poratujcie i podpowiedzcie chociaz czym sie kierowac przy wyborze?

    p...@i...com