  • 1. Data: 2003-05-27 13:55:35
    Temat: REKLAMACJE CO I JAK? Pewna reklamacja w CITI
    Od: "Huruburu" <n...@n...noname>

    Szanowni,

    W połowie marca zauważyłem na koncie swojej karty Citi transakcję sprzed
    roku. Nieduże pieniądze, nie sprawdzałem, czy mam świstek, czy nie, ale
    zareklamowałem. No bo co mi będa po roku obciążac konto.

    No i czekam do dziś (ponad dwa miesiące) na rozpatrzenie reklamacji.

    Czy istnieje cos takiego jak regulamin rozpatrywania reklamacji (Citi?
    VISA?), z terminami, procedurami, etc?

    Ktoś coś takiego widział?

  • 2. Data: 2003-05-27 20:17:46
    Temat: Re: REKLAMACJE CO I JAK? Pewna reklamacja w CITI
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Huruburu <n...@n...noname> wrote:
> [...]

    > No i czekam do dziś (ponad dwa miesiące) na rozpatrzenie reklamacji.

    > Czy istnieje cos takiego jak regulamin rozpatrywania reklamacji (Citi?

    Tak. MAją pół roku. Zresztą co Cię obchodzi? Kasa wróciła na konto,
    prawda?

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2003-05-28 11:52:04
    Od: "Huruburu" <n...@n...noname>

    > Tak. MAją pół roku. Zresztą co Cię obchodzi? Kasa wróciła na konto,
    > prawda?

    Kasa wróciła oczywiście od razu, zresztą to drobiazg, nie o kwotę idzie.
    Zastanawiałem się po prostu ile można rozpatrywać reklamację.

  • 4. Data: 2003-05-28 14:32:29
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Huruburu <n...@n...noname> wrote:

    > Kasa wróciła oczywiście od razu, zresztą to drobiazg, nie o kwotę idzie.
    > Zastanawiałem się po prostu ile można rozpatrywać reklamację.

    Zgodnie z regulacjami VISA Int. 6 miesięcy.

    --