  • 51. Data: 2013-01-07 11:22:52
    Temat: Re: KK po co?
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-07 10:17, Rafał Wiśniewski pisze:

    > A z drugiej strony - czy jest gdzieś cos takiego jak KK którą mozna tak
    > powiązać z kontem, że wszelkie wyplaty gotówkowe są automagicznie i
    > darmowo pokrywane z konta?
    > Wtedy niepotrzebna byłaby debetówka
    > RW

    Coś mię dzwoni, że mBank i BZWBK coś takiego (może?) mają/miały?
    Z drugiej strony - na ogół jest tak, że w banku, który coś takiego ma,
    to nie warto trzymać ani grosza. Za to poczta w wp.pl i gmail (i nie
    tylko) ma kalendarz, w którym można sobie ustawić przypominanie.
    Zlecenie stałe na spłatę minimalną (z pewną nadwyżką, np. 200zł) też
    jest niegłupim rozwiązaniem.

    A debetówkę to się ma "bo się musi", tudzież ew. do wypłaty gotówki,
    CashBackiem oczywiście :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 52. Data: 2013-01-07 15:22:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał Wiśniewski wrote:

    > A z drugiej strony - czy jest gdzieś cos takiego jak KK którą mozna tak
    > powiązać z kontem, że wszelkie wyplaty gotówkowe są automagicznie i
    > darmowo pokrywane z konta?

    no to wlasnie wymyslilaes debetowke i jej wszystkie wady.

    Swego czasu byly karty prepaid tak zrobione, ale nie wiem co z nich do
    dzisiaj zostalo.
    Zreszta niczym sie od funkcjonalnosci debetowek nie roznily. takie same
    wady.

  • 53. Data: 2013-01-07 16:30:34
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

> [...]

    > A z drugiej strony - czy jest gdzieś cos takiego jak KK którą mozna tak
    > powiązać z kontem, że wszelkie wyplaty gotówkowe są automagicznie i

    Inteligo

    --Sławek

  • 54. Data: 2013-01-07 16:55:02
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > 2. Dokonczenie remontu w obiekcie na najem, co pozwala łyknąć czynsz
    > miesiąc wcześniej.

    coś się nie dopnie i bank łyka karne odsetki

    > 3. Zakupienie jakichs bambetli na fuchę, za którą się kasę zgarnie
    > miesiąc wcześniej

    czyli zasadniczo bank zarabia na optymizmie, stojąc na stanowisku, że oczekiwania
    klientów co do przypływu gotówki w przyszłości są per saldo mocno przesadzone. Do
    tego wpływy z intercharge/ opłata roczna za kartę.

  • 55. Data: 2013-01-07 17:10:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Glaukon <r...@g...com> writes:

    > coś się nie dopnie i bank łyka karne odsetki

    > czyli zasadniczo bank zarabia na optymizmie, stojąc na stanowisku, że

    Bank zarabia na odsetkach, bo wie że większośc (60-70%) którzy mówią, że
    będa spłacali w GP, w owym GP nie spłaca. I tyle.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 56. Data: 2013-01-07 17:33:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 17:10:49 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca
    > Bank zarabia na odsetkach, bo wie że większośc (60-70%) którzy mówią, że
    >
    > będa spłacali w GP, w owym GP nie spłaca. I tyle.

    Z moich obserwacji zawodowych wynika że nie 60-70% a raczej 90%;)

  • 57. Data: 2013-01-07 17:37:14
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-07 17:33, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 17:10:49 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca

    > Z moich obserwacji zawodowych wynika że nie 60-70% a raczej 90%;)

    Myślałem, że mamy mniej 'zapominalskich'... tym milej być w tych 10% ;)

  • 58. Data: 2013-01-07 17:39:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 17:37:14 UTC+1 użytkownik osa napisał:
    > W dniu 2013-01-07 17:33, Kris pisze:
    >

    > My�la�em, �e mamy mniej 'zapominalskich'... tym milej by� w tych 10% ;)

    To nie chodzi o zapominalskich. Ludziska po prostu dostają limit w karcie,
    wykorzystują go i spłacają kwoty minimalne.

  • 59. Data: 2013-01-07 17:43:17
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-07 17:39, Kris pisze:

    > To nie chodzi o zapominalskich. Ludziska po prostu dostają limit w karcie,
    wykorzystują go i spłacają kwoty minimalne.

    Wiem wiem ;) Dlatego napisałem 'zapominalskich', bo pewnie na początku
    wierzyli, że będą spłacać w GP, a odsetki zapłacą tylko gdy zapomną
    spłacić ;)

  • 60. Data: 2013-01-07 17:46:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Kris wrote:

    > To nie chodzi o zapominalskich. Ludziska po prostu dostają limit w
    > karcie, wykorzystują go i spłacają kwoty minimalne.

    I co potem?
    W zasadzie nigdy nie interesowało mnie spłacanie kwoty
    minimalnej, więc nie wiem jak to działa
    ale przecież ta minimalna spłata to chyba stale rośnie
    jeśli spłaca się mniej więcej tyle samo z limitu.
    I dlaczego ludziska tak robią?
    Z niewiedzy?