  • 1. Data: 2012-12-31 16:38:31
    Temat: mBank - zniknely fundusze...
    Od: g672 <g...@g...pl>

    Witam.
    Czy ma ktos z Was fundusze Novo w mBanku? Ja mialem jeszcze kilka godzin
    temu, ale teraz ich nie widze... ;(
    Awaria czy juz sie martwic?
    Pozdr.

  • 2. Data: 2012-12-31 17:20:05
    Temat: Re: mBank - zniknely fundusze...
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <50e1b176$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    g672 <g...@g...pl> wrote:

    > Czy ma ktos z Was fundusze Novo w mBanku? Ja mialem jeszcze kilka godzin
    > temu, ale teraz ich nie widze... ;(
    > Awaria czy juz sie martwic?

    http://www.mbank.pl/inwestycje/centrum-inwestora/fun
    dusze/aktualnosci.html
    Wiadomość z 2.10.2012

    --
    Jacek Politowski

  • 3. Data: 2012-12-31 19:30:25
    Od: g672 <g...@g...pl>

    > http://www.mbank.pl/inwestycje/centrum-inwestora/fun
    dusze/aktualnosci.html
    > Wiadomość z 2.10.2012

    Dziekuje za odpowiedz.
    Szkoda, ze wczesniej mi to umknelo :(
    Pozdr.

  • 4. Data: 2013-01-01 11:24:29
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <50e1d9c0$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    g672 <g...@g...pl> wrote:

    dusze/aktualnosci.html

    > Dziekuje za odpowiedz.
    > Szkoda, ze wczesniej mi to umknelo :(

    Ja zdążyłem zapomnieć :-)

    Dopiero Twoje pytanie przypomniało mi, że kiedyś w systemie
    transakcyjnym coś na ten temat widziałem. W każdym razie też nie
    wycofałem jednostek i będę musiał zrobić to kiedyś poza SFI (i całą
    wygodę diabli wzięli ;-)).

    --
    Jacek Politowski

  • 5. Data: 2013-01-01 11:55:26
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 16:20:05 +0000, Jacek Politowski napisał(a):

    > http://www.mbank.pl/inwestycje/centrum-inwestora/fun
    dusze/aktualnosci.html
    > Wiadomość z 2.10.2012

    Wywalili Operę (którą kupiłem kiedyś jeszcze pod nazwą SEB) oraz SKOK.

    Poraz pierwszy od jakiegoś czasu zalogowałem się do mbanku i widzę,
    że funduszy mi jakoś ubyło. Czy kiedyś w przeszłości robili podobne akcje?
    Czy tylko SEB mi zniknął?

  • 6. Data: 2013-01-01 12:03:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    rmrmg <i...@s...atu.re> writes:

> [...]
    >
    > Poraz pierwszy od jakiegoś czasu zalogowałem się do mbanku i widzę,
    > że funduszy mi jakoś ubyło. Czy kiedyś w przeszłości robili podobne akcje?

    WIOF? (nie wiem czy wszystkie czy część)
    KB
    Mille(?)

    KJ

    Try to value useful qualities in one who loves you.

  • 7. Data: 2013-01-01 15:24:56
    Od: j...@w...pl

    IDEA TFI - na krótko przed upadkiem.

  • 8. Data: 2013-01-02 17:23:45

    Tue, 1 Jan 2013 06:24:56 -0800 (PST), w
    om>, j...@w...pl
    napisał(-a):

    > IDEA TFI - na krótko przed upadkiem.

    Nie strasz ludzi -- IDEA TFI nie upadło.